24 ساعته

24 ساعته با رویدادهای ایران و جهان

24 ساعته

24 ساعته با رویدادهای ایران و جهان

۶ شهر مازندران قرمز و نارنجی شد

طبق اعلام ستاد ملی کرونا در حال حاضر وضعیت شهرستان قائمشهر قرمز می باشد و شهرهای ساری، گلوگاه، جویبار، آمل و رامسر نیز در وضعیت نارنجی هستند.

این در حالی است که در آخرین روزهای اسفند سال گذشته یعنی کمتر از ۲۰ روز پیش، وضعیت شیوع کرونا در مازندران زرد اعلام شده بود و طبق اعلام ستاد مقابله با کرونای استان،افزایش سفرها، دید و بازدیدهای نوروزی و شلوغی بازارها از جمله دلایل تغییر وضعیت کرونایی در استان می باشد.

به این ترتیب و به گفته احمد حسین زادگان استاندار مازندران،اعمال محدودیت‌های کرونایی در استان تشدید می شود و همچنین طرح شهید سلیمانی نیز دوباره با جدیت در استان اجرا خواهد شد.

ایندکس کردن سریع بک لینک ها و رپورتاژها اهمیت دارد (+ آموزش)

ایندکس کردن بک لینک ها و رپورتاژها به این دلیل اهمیت دارد که اثرگذاری آن ها سریع تر اعمال شود. زیرا ما اغلب بک لینک سازی را به این دلیل انجام می دهیم که در افزایش رتبه سایت ما نقش داشته باشند.

البته لازم به ذکر است که ممکن است همیشه سایت ها (یا هر لینک دیگری) ایندکس نشوند اما توسط کراولرهای گوگل خوانده شوند. به همین دلیل برای اطمینان از اینکه بک لینک ها یا رپورتاژهای شما یا حتی مطالبی که در سایت خود قرار می دهید توسط خزنده های گوگل خوانده شده است، باید به نحوی آن را به خزنده ها نمایش دهید.

بنابراین به طور خلاصه باید بگوییم:

  • ایندکس شدن در گوگل الزاماً ارتباطی به تاثیرگذاری آن در افزایش رتبه ندارد.
  • ممکن است بک لینکی که ساخته اید ایندکس نشود (داخل نتایج جستجو ظاهر نشود) اما بر روی رتبه سایت شما تاثیر بگذارد (در حال حاضر کاری به تاثیر مثبت یا منفی آن نداریم).

روش های ایندکس کردن سریع بک لینک و رپورتاژ

روش هایی که در ادامه گفته می شود، جزو روش هایی بوده که تست شده و در حال حاضر در ایندکس شدن وب سایت شما نقش مهمی دارند. البته بهتر است اینگونه بگوییم که این روش ها به دیده شدن بک لینک های شما توسط خزنده ها کمک خواهد کرد و الزاماً باعث قرار گرفتن بک لینک های شما در SERP نخواهد شد. بنابراین این مورد مهم را به خاطر داشته باشید.

آموزش ایندکس سریع مطالب و بک لینک ها و رپورتاژها
آموزش ایندکس سریع مطالب و بک لینک ها و رپورتاژها

انتشار بک لینک ها در شبکه های اجتماعی مختلف

یکی از راههایی که به سرعت ایندکس کمک می کند، انتشار بک لینک ها در شبکه های اجتماعیست. شبکه های اجتماعی همچون فیسبوک، توییتر، پینترست، ردیت و بسیاری از شبکه های مشابه می توانند در ایندکس شدن سریع بک لینک ها و رپورتاژهای شما کمک کننده باشند.

ایندکس کردن به کمک بک لینک های تقویتی انبوه

بک لینک های تقویتی انبوه که اغلب به صورت نرم افزاری ایجاد می شوند، می توانند در کراول شدن بک لینک های شما نقش بسیار زیادی داشته باشند. از آنجاییکه این لینک ها به تعداد زیاد ایجاد می شوند، شانس دیده شدن بک لینک های شما توسط خزنده را افزایش می دهند.

تیم سئوسل بک لینک های تقویتی را اغلب به صورت چند لایه ای اجرا می کنند که باعث طبیعی تر شدن پروسه لینک سازی خواهد شد و اثربخشی آن را افزایش خواهد داد. توضیحات کاملتر در مورد بک لینک های تقویتی در صفحه خرید بک لینک ارائه شده است.

ایندکس کردن از طریق سایت های پی دی ان (PDN)

سایت های pdn (پی دی ان) یا همان Private Domain Networks سایتهایی هستند که به صورت شبکه ای ایجاد می شوند و هدف اصلی آنها لینک سازی است. در صفحه بک لینک pdn به طور کامل در مورد اینگونه از بک لینک ها توضیح داده ایم. استفاده از روش مستلزم صرف هزینه می باشد.

چنانچه این سایت ها ساختاری اصولی داشته باشند، سرعت ایندکس مطالب آنها بالاست. این باعث می شود در صورت انتشار مطلب در وب سایت های pdn بتوانید شانس ایندکس شدن سریع بک لینک خود را بالا ببرید.

البته ناگفته نماند که این موضوع در مورد هر نوع وب سایتی که ساختاری اصولی دارد و سرعت ایندکس مطالب آن بالاست، صدق می کند و وب سایت های pdn به دلیل اینکه به هدف لینک سازی ایجاد شده اند، بهترین منبع برای لینک سازی تقویتی با کیفیت و ایندکس سریع تر لینک های شما هستند.

در منابع انتشار رپورتاژ pdn سئوسل در حال حاضر مجاز به درج حداکثر ۳ لینک در متن هستید که می تواند به عنوان یک بک لینک تقویتی و همچنین یک ایندکسر قوی برای بک لینک های شما عمل کند.

ایندکس کردن از طریق وبلاگ های متصل به Google Search Console

این روش نیز می تواند همانند استفاده از پی دی ان ها، سرعت ایندکس شدن رپورتاژ ها و بک لینک های شما را افزایش دهد. اما هر کدام از این موارد، معایب یا مزایای خود را دارا هستند.

از معایب استفاده از وبلاگ ها، نیازمند بودن هر وبلاگ به اتصال از طریق سرچ کنسول گوگل است که همین مورد دو مشکل اساسی ایجاد خواهد کرد:

  • به تعداد وبلاگ بالا برای اینکار نیاز دارید (تا شبکه شما توسط گوگل شناسایی نشود).
  • تمامی وبلاگ ها نیازمند یک حساب گوگل (gmail) مستقل هستند.

در واقع شما لازم است یک وبلاگ بسازید و وبلاگ خود را به سرچ کنسول گوگل معرفی کرده و سپس برای ایندکس بک لینک های خود، در آن وبلاگ، یک پست ایجاد کرده و به بک لینک خود لینک بدهید و سپس پست مربوطه را به صورت دستی از طریق کنسول و گزینه request indexing ایندکس کنید. البته لازم است توجه داشته باشید که در حال حاضر ایندکس دستی گوگل نیز با کمی تاخیر انجام می شود.

فراموش نکنید که استفاده اشتباه از وبلاگ های متصل به سرچ کنسول گوگل ممکن است باعث پنالتی شدن سایت شما شود. چرا که این روش از تکنیک های کلاه سیاه می باشد.

از آنجاییکه تعداد pdn ها اغلب بالاست (تعداد شبکه pdn سئوسل در حال حاضر بیش از ۵۰ وب سایت است)، باعث می شود بتوانید با خیالی آسوده تر اقدام به استفاده از پی دی ان ها برای افزایش سرعت ایندکس کنید. از طرفی، لینک سازی به کمک پی دی ان ها بسیار طبیعی تر و موثرتر خواهد بود.

پی دی ان ها به سرچ کنسول متصل نیستند اما به دلیل داشتن ساختار مناسب و اصولی و همچنین به روزرسانی های مکرر، سرعت ایندکس خودکار آنها به طرز قابل توجهی بیشتر است.

روش های دیگری نیز جهت ایندکس کردن سریعتر بک لینک ها وجود دارد اما در حال حاضر، موثرترین روش ها، روش هایی می باشند که در بالا به آنها اشاره شد. اما روشهای دیگری نیز وجود دارند که قدرت اثرگذاری کمتری دارد اما همچنان ممکن است برای این هدف مناسب باشند:

  • استفاده از محتوای یکتا و یونیک برای ایندکس کردن
  • استفاده از سرویس دهندگان وبلاگی بزرگ (بدون اتصال آنها به سرچ کنسول)
  • استفاده از سایت های پینگ
  • کامنت گذاشتن در بخش دیدگاه وب سایت های بزرگ و معتبر

چنانچه شما نیز تجربه ای در زمینه ایندکس سریع بک لینک ها دارید با ما در میان بگذارید.

لینک مطلب: https://seocell.ir/indexer-tools/