24 ساعته

24 ساعته با رویدادهای ایران و جهان

24 ساعته

24 ساعته با رویدادهای ایران و جهان

پخش عمده اسپیکر و میکروفن توسط گروه خادمی


جهت خرید اسپیکر قابل حمل بلوتوثی بهراحتی میتوانید پس از انتخاب مدل موردنظر، پرداخت خود را در محیطی امن انجام داده تا کارشناسان ما در اسرع وقت اسپیکر شما را درب منزل یا محل کار ارسال کنند. قیمتها همانند مدلها بسیار متفاوت هستند و شما با هر میزان بودجهای که باشید، میتوانید مدل خود را انتخاب کنید. البته باید از سازگاری امپدانس اسپیکر با دستگاه پخش کنندهی خود هم مطمئن شوید. ازاینرو، برای خرید بهترین اسپیکر بلوتوث باید این موضوع را در نظر داشته باشید. چرا که با پیشرفت روز افزون دنیای امروز دیگر روش خرید سنتی کار آمد نیست. اسپیکر XP700 توانایی اتصال به اسپیکر های دیگر برند سونی را که از قابلیت Party Cast بهره می برند داراست و همچنین کاربران می توانند به صورت افقی و عمودی از این اسپیکر استفاده نمایند؛ البته به این نکته هم توجه داشته باشید که سونی جهت ارائه باس قدرتمندتر از قابلیت MEGA BASS نیز در این اسپیکر قابل حمل استفاده کرده است.

بنابراین شما هم باید از اسپیکرهای چند کاناله استفاده کنید. در بازار لوازم جانبی موبایل محصولات کپی و غیر اصل بیشتر از محصولات اصلی و اورجینال می باشد پس در هنگام خرید اسپیکر بلوتوثی باید با دقت لازم انتخاب نمود تا کالای مناسبی به دست شما برسد. اصل بودن تمام لوازم جانبی را بررسی کرده و به هیچ عنوان لوازم غیراصل نخرید. برای این کار اسپیکرها را بر اساس نام و مشخصات از هم جدا کنید.نکته اصلی این است که باندهای چپ در سمت چپ و باندهای راست در سمت راست قرار میگیرند. روی Sound در ستون سمت چپ و بخش بالا کلیک کنید. این که اسپیکر یا اسپیکرها را کجا قرار میدهید میتواند تاثیر خیلی زیادی روی چیزی که میشنوید داشته باشد. اگر میخواهید دستگاه خود را از آسیب خارجی حفظ کنید باید مطمئن شوید که یکی از بهترین محافظهای صفحه را بر روی دستگاهتان دارید. برای مثال اگر حساسیت یک اسپیکر فقط 3 دسی بل بالاتر برود، نصف نیروی حالت اولیه را برای تولید همان حجم صدا نیاز خواهیم داشت.

هر چه این مقاومت کمتر باشد راحتتر سیگنالها را عبور میدهد و حجم صدای بهتری خواهید داشت. این کمیت با واحد اهم بیان میشود و نشاندهندهی مقاومت الکتریکی اسپیکر است. این دستگاهها از جنسهای مختلفی ساخته میشوند که هرکدام میتوانند طول عمر و مقاومت خاصی در برابر ضربه داشته باشند. اول از همه باید با اصول پایهای که اسپیکرها با آنها ارزیابی میشوند آشنا شویم. دراینمیان، دو نکته خرید کارت صدای حرفهای (قرارگیری درون کیس) یا DAC خارجی (عموما با کابل USB به کامپیوتر یا لپتاپ متصل میشوند) را توجیه میکند:- اگر عموما از فرمتهای غیرفشرده و Lossless صوتی مانند FLAC و ALAC بهره میبرید، استفاده از مبدلهای دیجیتال به آنالوگ توانمند میتواند بر تجربهی موسیقی تأثیر محسوسی بگذارد.- خروجی صدا شامل نویز است. نسبت سیگنال به نویز بیانگر یک سطح مشخصی از سیگنال در برابر نویز میباشد. پورتهای ورودی و خروجی مختلف، رادیو، طراحی 2 دستگیره در دو طرف دستگاه جهت حملونقل آسان و صدای پرقدرت و زنده از دیگر ویژگیهای بارز بهترین سیستم صوتی خانگی ال جی میباشد. برخی مدلهای دیگر مانند CR-X12 دارای رادیو و ورودی میکروفون هستند که به کاربر اجازه میدهند از اسپیکر به تماسهای خود نیز پاسخ دهند.


البته فراموش نکنید محصولات سری S ادیفایر با قیمت بیش از ۹ میلیون تومان، انواع بهمراتب حرفهای و توانمندتری بهشمار میروند؛ اما آن بازهی قیمتی، دریچهی ورود به دنیای تجهیزات حرفهای صدا است که قطعا با حضور محصولات نامدار و تخصصی حوزهی صدا، دیگر نمیتوان با خیالی آسوده پرچمداران ادیفایر را توصیه کرد.مهندسان ادیفایر برای بهبود کیفیت پخش C3X بسیار تلاش کردهاند. پس از سال ها حضور در سطح اول بازار فناوری ایران و گردآوری تیمی مجرب از افراد کارآزموده، سایت فروشگاه اینترنتی تکنوسان در سال 1394 راه اندازی شد. این فروشگاه بزرگ اینترنتی همواره در تلاش است تا در راستای کسب رضایت مشتریان کالاهای خود را به بهترین شکل ممکن با ارزان ترین قیمت به کاربران عرضه کند. سایت آی تی قیمت به عنوان پاساژ اینترنتی کالاهای دیجیتال قیمت هزاران کالا از جمله انواع لوازم جانبی موبایل را در برندهای معتبر و مختلف تحت پوشش قرار می دهد. در همین صفحه، می توانید قیمت هر محصول را بهصورت بهروز شده و مقطوع مشاهده فرمایید. در صورتی که به دنبال خرید اسپیکر بلوتوث هستید؛ ما طیف وسیعی از اسپیکرهای بلوتوثی موجود در بازار جهانی را جهت فروش در اختیار شما قرار دادهایم و میتوانید در میان مدلهای متنوع و باکیفیت از برندهای مطرح محصول مورد علاقه خود را انتخاب نمایید.