24 ساعته

24 ساعته با رویدادهای ایران و جهان

24 ساعته

24 ساعته با رویدادهای ایران و جهان

پیشنهاد تغییر زمان آغاز محدودیت تردد به ساعت ۲۳

 با بیان اینکه وضعیت تهران در مورد شیوع کرونا در وضعیت زرد قرار گرفته است، گفت: به نظر می رسد باید ستاد کرونا محدودیت تردد بعد از ساعت ۲۱ را جابجا کند، چراکه این محدودیت ها سبب شده است که شاهد ترافیک شدید در معابر تهران باشیم.

وی با بیان اینکه ترافیک فشرده ای که از ساعت ۱۸ تا ۲۱ در معابر داریم به دلیل تلاش مردم برای رسیدن به مقصد قبل از ساعت ۲۱ است، گفت: برهمین اساس در ساعات منتهی به ساعت ۲۱ شاهد هجوم خودروها در سطح معابر هستیم که سبب ترافیک فزاینده و تولید گازهای آلاینده شده و عملا موجب آلودگی بیشتر سطح شهر تهران می شود.

فراهانی با تاکید بر اینکه شاخص آلایندگی روز گذشته در شرایط سالم بود و هوای سالم داشتیم اما در هنگام شب به دلیل ترافیک، این شاخص بالاتر رفته و هوا ناسالم شد، گفت: برهمین اساس لازم است رفت و آمد به جای ساعت ۲۱، به ساعت ۲۳ افزایش یابد و اجازه دهند به جای ترافیک شدید که هم موجب اتلاف وقت و بروز آلودگی هوا می شود در شرایط زرد تهران، این محدودیت ها کمتر شود.

غیرت، وفاق و همدلی مردم کشورمان سبب شد

دکتر سعید نمکی صبح امروز در آئین بهره برداری از ۳۰ پروژه بهداشتی درمانی در استان هرمزگان، افزود: امروز باید به خود ببالیم که در دورترین نقاط کشور دستگاه سی تی اسکن وجود دارد و چهره محرومیت در بخش سلامت در حال زدودن است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه در دولت های یازدهم و دوازدهم روند توسعه عادلانه زیرساخت های نظام سلامت روند رو به شتابی به خود گرفته است، تصریح کرد: آنچه در دولت یازدهم و دوازدهم به وقوع پیوست تحولی شگرف در بحث زیرساخت های نظام سلامت بوده و معادل تمامی خدمات این بخش پس از انقلاب اسلامی بوده است.

نمکی با اشاره به اینکه متأسفانه گرفتار یک پاندمی شدیم که شاید هر ۱۰۰ تا ۱۵۰ سال یکبار در جهان رخ دد و شیوع کرونا کار را برای تمامی کشورها سخت کرد، خاطرنشان کرد: در چنین شرایطی معمولا نظام اجرایی کشورها زمین گیر شده و توسعه ای در کار نیست اما با لطف پروردگار و همت تمامی تلاشگران عرصه بهداشت و درمان شاهد هستیم ایران اسلامی بار دیگر حماسه ای بی بدیل رقم زد.

وی ادامه داد: گرچه در بحث شبکه نظام سلامت و خانه های بهداشت دارای شبکه ای قوی هستیم اما در بحث تخت بیمارستانی با کمبود مواجه هستیم، اظهار کرد: به ازای هر یک هزار نفر با ۱.۶ تخت بیمارستانی در کشور دست و پنجه نرم می کنیم که حتی به آمار ضعیفترین کشورهای اروپایی در بحث مبارزه با کرونا هم نمی رسد و در تلاشیم این آمار را افزایش دهیم.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه غیرت، وفاق و همدلی مردم کشورمان سبب شد در عرصه مبارزه با کرونا تاریخ ساز شویم، تصریح کرد: وقتی به هرمزگان سفر کردم و استاندار از افزایش تولید در فولاد و آلومینیوم صحبت می کند یعنی این سرمزین هم کرونا را مدیریت کرد و هم در مبارزه با آن در تولید به جهش دست یافت و این یعنی تاریخ سازی.

وی با اشاره به اینکه آیندگان این روزها را به عنوان برگ زرینی در تاریخ کشورمان ثبت خواهند کرد و به دستان غیرتمند تلاشگران عرصه بهداشت و درمان و تولید افتخار خواهند کرد، افزود: وقتی در تابستان طاقت فرسای هرمزگان عزیزان کادر درمان در بخش کرونا هرمزگان مجاهدت می کنند، مسئولان و نمایندگان مجلس پای کار هرمزگان تلاش کردند و با رایزنی امروز توانستند منشأ تحولات بزرگی در بخش زیرساخت ها را رقم بزنند.

چگونه یک تیم قوی داشته باشیم؟

مسیر رشد شما به عنوان یک رهبر، مملو از دست اندازهای غیر مترقبه است. هر چند افراد پیشرو، نسبت به این قبیل چالش ها بسیار خوش بین هستند، اما حتی خوش بین ترین آن ها نیز از یک مساله نگران می شوند: ارتباطات غیرموثر.


رهبر یک سازمان، هم باید با سرمایه گذاران خود ارتباط خوبی برقرار کند و هم باید به وجهه عمومی خود در رسانه های اجتماعی و نشریات، توجه ویژه ای نشان دهد چرا که این افکار عمومی می توانند تعیین کننده مسیر رشد تجارت شما باشند.


مسئول روابط عمومی تنها می تواند در مورد شرکت شما آگاهی بیشتری به مردم بدهد. اما یک تیم ارتباطاتی، قادر خواهد بود پیام شما را درباره استراتژی رهبری و آینده این شرکت به تصمیم گیرندگان، سرمایه گذاران و مصرف کنندگان به صورت کاملا روشن و صریح انتقال دهد.

در این مقاله به سه​​ عامل مهم که باید تیم ارتباطات شما با خود داشته باشد تا بتوانید از عملکرد موثر آن سود ببرید، اشاره می کنیم:


diverse-people-showing-speech-bubble-symbols_53876-71514.jpg


1. متخصص رسانه

برای برنده شدن در بازی سریع رسانه ای، باید بتوانید پیام هایی سریع و واضح که بتواند مصرف کنندگان و سهامداران شما را آرام کند، ارائه دهید. تیم ارتباطات شما باید نسبت به اهمیت تبیین موقعیت شما از طریق ایجاد محتوای موثر، کاملا آگاه باشند. توجه داشته باشید که تا این محتوا کاملا آماده نشده است، نباید در رسانه ها منعکس شود. تیم ارتباطی شما وظیفه دارد تا مطمئن شود بیانیه آماده انتشار اثری ماندگار و مثبت در اذهان عمومی خواهد داشت.


2. قصه گویی خبره

مشتریان می خواهند داستان شما را بشنوند. این که بتوانید داستان خود را درباره ارزش ها و اصول سازمان به نحوی موثر و دلنشین روایت کنید، بیش ترین تاثیر را بر مخاطبان خواهد داشت. یکی از بهترین نمونه های آن، داستان اوبر و دارا خسرو شاهی است. اوبر پس از این که با سیلی از انتقادات مواجه شد، مدیر عامل خود را تغییر داد و اینک خسروشاهی خود بخشی از یک کمپین تبلیغاتی مثبت برای این شرکت است و رهبری او با رویکرد انسانی اش، به سرعت وجهه اوبر را به سازمانی پاسخگو و رو به جلو تغییر داده است.