24 ساعته

24 ساعته با رویدادهای ایران و جهان

24 ساعته

24 ساعته با رویدادهای ایران و جهان

از ویژگی های منحصر به فرد شیرآلات تولیدی و فروش شرکت آریان فراز

این وسیله به سرعت آلوده میشود و میکروبها و باکتریهای دستهای آلوده را به خود جذب میکند. این کار در کارخانه به وسیله دستگاهی به نام کوانتومتر انجام می شود. تمامی شیرهای توالت سانیا دارای شلنگ می باشند. از ویژگی های منحصر به فرد شیرآلات تولیدی شرکت سانیا موجب گردیده است که با سایر شیرآلات موجود در بازار متفاوت باشد. طول شلنگ های توالت 120 سانتی متر است. شرکت پاندا علواه بر مواد اولیه با کیفیت برای دوام بیشتر از طرح های زیبا و کاربردی جهت رفاه حال مشتری استفاده میکند . دو مورد در کیفیت آبکاری تأثیرگذار است یکی جنس آبکاری و دیگری ضخامت آن. انتخاب مدل کروم ریسک کمتری به همراه دارد چرا که کاملا باکیفیت است، با تمام رنگها و متریالهای اطرافش هماهنگ است و استفاده از آن همواره رایج یا به عبارتی مد است! شیرآلات یکی از آیتم های موثر در طراحی دکوراسیون و زیبایی خانه یا شرکت می باشند. شیر توالت قهرمان با طراحی منحصر به فرد، دکوراسیون سرویس بهداشتی شما را متفاوت خواهد کرد. هرگز قیمت شیرآلات را به عنوان تنها فاکتور مهم در زمان خرید در نظر نگیرید، چرا که در بلند مدت به ضرر شما خواهد بود. 

به عنوان مثال کارتریج شیر توالت سینا 40mm - A ∅ می باشد. برای مثال اگر شما شیرآلات مورد نیاز خود را هم اکنون خریداری کنید، دیگر استرس افزایش قیمت در آینده را ندارید. شیرهای توالت سینا مطابق نیاز و سلیقه خانواده ایرانی طراحی شده اند. از این رو باید روشویی خود را تنها در یک قسمت و بنا بر نیاز سوراخ کنید. شیر توالت دارای دو ورودی آب سرد و آب گرم و یک خروجی جهت شلنگ توالت می باشد. و بطور اتوماتیک قطع می شوند. از بین تمامی کشور هایی که مایع ریز اتوماتیک تولید می کنند ، ایران نیز در این زمینه فعال بوده و تولید کننده جا مایع چشمی می باشد. این مایع ریز دارای کارکرد دستی می باشد. بلکه ما فقط روکش بدنه را مشاهده می کنیم. به همین دلیل ما در این مقاله بهترین روش برای تمیز کردن شیرآلات بهداشتی را با محصولات خانگی توضیح دادهایم تا با هزینه کم شیرآلات همیشه براقی داشته باشید.

این کارخانه دارای ضمانت نامه 5 ساله برای شیرالات اهرمی یا کلاسیک ، ضمانت 2 ساله برای شیرالات چشمی و بدون ضمانت برای علم دوش های خود میباشد مدت خدمات پس از فروش و تامین قطعات هم برای تمامی محصولات این کارخانه 15 سال میباشد. همچنین شیرآلات KWC که ساخت کشور سوئیس میباشد، اکنون در ایران دارای نمایندگی است و خط تولید آن تحت لیسانس سوئیس محصولات متنوعی از جمله شیر توکار را تولید مینماید. شیرآلات اهرمی به خاطر زیباتر بودن و همچنین قابلیت آنها در مصرف کمتر آب و مقاومت آنها در برابر خرابی بیشتر امروزه مورد استقبال قرار گرفته اند. همچنین اتصالات شیلنگ برنجی است. بنابراین عرف بازار هماکنون اینگونه است که شیرهای ایستاده دارای کاربردی دو منظوره در بخشهای مختلف ساختمان هستند بهطوری که هم در آشپزخانه کاربرد دارند و هم در روشویی سرویس بهداشتی، اما مدلهای دیواری معمولا برای سرویس بهداشتی استفاده خواهند شد و خبری از آنها در تزئینات معمول آشپزخانههای مدرن امروزی نیست.به گفته فروشندگان مراکز عمده شیرآلات در تهران، شیرهای تک اهرمی با قابلیت جدا شدن سرشیر (شیلنگی) برای سرویس آشپزخانه و شیرهای تک اهرمی ایستاده برای سرویس روشویی استفاده میشوند و دیواریهای اهرمی محبوب سرویس بهداشتی هستند.

شیرهای اهرمی به مراتب از لحاظ راحتی در استفاده و بهداشت از مدل های فلکه ای گزینه های مناسب تری هستند. زیرا هم در برابر پوسیدگی مقاوم است و هم به لحاظ ظاهر لکه را کمتر نشان می دهد. کار با شیرآلات اهرمی ساده تر است و این نوع شیرآلات دوام بسیار بالایی دارند. شرکت شیرآلات قهرمان با تولید انواع شیرآلات اهرمی ، شیرآلات الکترونیکی شیرآلات بیمارستانی نیز های مرتبط با این حوزه را مرتفع مینماید. بخش فروشگاه شیرآلات بهداشتی و ساختمانی هیرمند شامل انواع شیرآلات بهداشتی, شیرآلات اوج, شیرآلات اهرمی, شیرآلات ایران نوید, شیرآلات دوکاره, شیرآلات راسان, شیرآلات گلپایگان, لوازم جانبی شیرآلات, دوش حمام, شلنگ دوش حمام, شلنگ سرویس بهداشتی, فلاش تانک, فروش اتصالات دستشویی, اتصالات آب سرویس بهداشتی, اتصالات پلیمری, قیمت اتصالات گاز, اجاق گاز, انواع شیر, شیر توپی, شیر صنعتی, چینی سرویس بهداشتی ساختمانی, توالت ایرانی, توالت فرنگی, دستشویی روشویی, قیمت سینک ظرفشویی, کابینت روشویی و دستشویی, هود آشپزخانه, شیرآلات اهرمی, کابینت روشویی, چینی بهداشتی, سنگ سرویس بهداشتی, فروش هود گاز, فروش سینک, چینی فرنگی, علم های دستشویی و دوش حمام, شیرآلات اهرمی سرویس بهداشتی, فروش شیر آلات کلاسیک ساختمانی, شیر آلات فانتزی توالت, شیر های ظرفشویی فنری دوکاره, شیر های ظرفشویی تک کاره, شیرهای روشویی بلند, شیرآلات تکی کلاسیک, شیرآلات تکی اهرمی, لوازمات جانبی شیرآلات شامل علم یونیکا تک کاره, علم یونیورست توالت, فلاش تانک دستشویی, شلنگ سرویس بهداشتی, قیمت شلنگ دوش وغیره در کنار قطعات شیرآلات شامل شیرهای توپی آبی و گازی, شیر های صنعتی, اتصالات آب, اتصالات گاز, اتصالات پلیمری, شیرآلات اهرمی, کابینت روشویی, چینی بهداشتی, سنگ سرویس بهداشتی, هود گاز, سینک, چینی فرنگی و علم های دوش حمام می باشد.

واکنش آهنگساز سرود ملی به حواشی اخیر

آهنگساز سرود ملی جمهوری اسلامی ایران درباره صحبت‌های عنوان شده مبنی بر ساخت سرود ملی جدید گفت: «ساختن سرود ملی کار راحتی نیست. شما باید در یک دقیقه سرودی را با منطق‌های مهم یک سرود رسمی کشور بسازید و این کار راحتی نیست. من مجبور بودم که یکی از دستگاه‌های موسیقی ایران را برای این سرود انتخاب کنم. چون به‌هرحال این سرود، سرود رسمی ایران بود و داشتن مؤلفه‌های ایرانی جزو اصول اولیه‌ای بود که باید در ساخت آن رعایت می‌شد.»

وی افزود: «فاصله شروع سرود را از پیش‌درآمد دستگاه ماهور استفاده کردم. دستگاهی که یکی از دستگاه‌های باستانی موسیقی ایرانی است و بارها در آثار مختلف از آن استفاده شده است. بخشی از سرود نیز که فرود دارد را از گوشه «می گلی» استفاده کردم. کار با ارکستراسیون‌ ساخته شد و اینکه می‌گویند سرود ملی شبیه سرود ملی کشور کره جنوبی است را من درک نمی‌کنم.»

ریاحی درباره این شایعه شباهت بیش از حد می‌گوید: «سرود ملی ایران چند سر و گردن از سرود رسمی کشور کره‌جنوبی بالاتر است. شنونده حرفه‌ای که این اثر را گوش می‌کند، از نظر فرم و هارمونی و ارکستراسیون متوجه برتری‌های این سرود می‌شود. این سرود بارها در کره و ژاپن و همه جای دنیا اجرا شده و من درک نمی‌کنم که چرا بعد از این‌همه سال این ادعاها مطرح شده است.»

وی در پاسخ به این سوال که آیا سرود رسمی کشور کره جنوبی را شنیده یا نه گفت: «دو روز پیش شنیده‌ام و اعتقاد دارم این سرودها شبیه همه سرودهای ملی در همه جای دنیا هستند. فقط چهار نت از این دو سرود شبیه هم شده و خود من هم این شباهت را حس کردم. ولی از لحاظ ساختمان اثر، سرود ایران به‌هیچ‌وجه شبیه سرود کشور کره جنوبی نیست.»

آشنایی با آب پاش هانتر

زمانی که یک مشتری اتومبیلش را به شما تحویل می دهد و از شما درخواست نظافت داخل خودروی خود را می کند، انتظار دارد که فرایند نظافت با کیفیت، دقت، سرعت بالا و بدون نقص انجام بگیرد. بسته به نوع کاربردی که از تایمر انتظار دارید یکی از این گزینهها را انتخاب کنید. نوع محوری دارای بیشترین کاربرد در صنایع مربوطه می باشد. امیدوارم بد از آب در نیاد.. زیرا ذرات معلق موجود در آب ، باعث بسته شدن سوراخ های نازل می شوند. هر از گاهی این فیلتر توری را جدا کرده با شستن تمیز کنید و دوباره در جای خود قرار دهید. ابپاش های هانتر I-60 این قابلیت را دارند که با فاصله از هم نصب شوند و در انواع زمین چمن اعم از رمین های ورزشی و فضای سبز شهرداری در فشار کم کار کنند. قدرت دبی آب در این دستگاه در حدود ۶ لیتر در دقیقه و قدرت فشار آب در آن در حدود ۱۳۵ بار می باشد. 

پمپ کارواش صنعتی مدل LW3016S با فشار 110 بار با دبی خروجی 11/2 لیتر در دقیقه و قدرت 3 اسب بخار و دور موتور 1400 دور در دقیقه بهمراه شیر فشارشکن یا بای پس و کوپله شده با الکتروموتور موتوژن تبریز (یا الکتروژن) با توان 2.2 کیلو وات یا 3 اسب بخار و تک فاز می باشد. عوامل متعددی بر قیمت کارواش صنعتی تاثیرگذار هستند. نازل توربو (Turbo) قدرت بیشتری برای دستگاه واترجت یا کارواش Kärcher آلمان ایجاد کرده و سطح مقطعی که بر روی محل برخورد ایجاد میکند، دایرهای شکل نیز است. این رده از دستگاهها دارای قدرت کارکرد و مقاومت بالاتر بوده و در برخوردهای ناخواسته به راحتی دچار آسیب و دفرمگی نمیشود. حالت نیمه اتوماتیک این دستگاهها به صورتى است که معمولا عملیات واکس زنی بصورت سیستم پدالی یا فشاری می باشد که با فشار دادن پا روی قسمت پدال دستگاه شروع بکار کرده و مایع واکس را روی کفش می ریزد و با استفاده از فرچه ی واکس زنی پرداخت و پولیش نهایی واکس زدن انجام می شود.

همچنین دستگاه واکس زن برقی داراى سیستم هوشمند کنترل توقف موتور مى باشد که مانع از سوختگى موتور مى شود.در صورت تمایل به استفاده کمتر از مدت زمان تنظیم شده جهت تمیز شدن کفش ها بر روى دستگاه واکس زن برقی ، با زدن دکمه خاموش مى توانید از ادامه کار دستگاه جلوگیرى کنید. نکته دیگری که در دستگاه واکس زن برقی وجود دارد، دستگیره بالای شاسی آن است که به کاربر اجازه میدهد از آن به عنوان تکیهگاه استفاده و تعادل خود را موقع واکس زدن حفظ کند. پمپ هایی که در کارواش های صنعتی فلامک ماشین به کاربرده شده است کاملا ساخته ایتالیا می باشد و از کیفیت بالایی برخوردار است. کارواش صنعتی 112 بار SPC مدل SP-390 از جمله کارواش هایی فشار قوی و مناسب جهت استفاده در صنعت می باشد. برخورداری از میزان فشار بالای آب خروجی که باعث می شود میزان اثربخشی و عملکرد دستگاه به طرز قابل ملاحظه ای افزایش یابد از جمله مشخصه های اصلی این دستگاه های کاربردی است. زمانی که دمای بدن پرنده بیشتر می شود، پرخاشگر شده و این امر می تواند عارضه های مختلفی از جمله خود خواری به همراه داشته باشد. 

ویستو با بهره گیری از آخرین فناوری های روز دنیا، در جهت ارتقا و پیشرفت اتوماسیون فضای سبز قدم برمی دارد. اتصال نازل در زاویه های 0، 15 و 40 درجه بسیار با سرعت می باشد. آبپاش هانتر( Hunter ) مجموعه ای از گزینه های نازل را برای هر سیستم پاشش برای چمن مانند نازل های قابل تنظیم ، ثابت ، ویژه و MP نازل روتیتور ( Rotator ) را ارائه می دهد. هنگامی که سوله ای برای یک کار تولیدی احداث می شود می بایست آن را به ابزارآلات و سیستم های مختلف تجهیز نمود. بنابراین انتخاب یک جاروی حرفه ای می تواند به شما در این زمینه کمک کندو همچنین با استفاده از یک مکنده آب و خاک در کارواش ها این اطمینان را ایجاد مینماید که حتی در صورت مکش آب و آلودگیهای مایع ریخته شده داخل خودرو مشکلی برای جاروبرقی صنعتى کارواشى به وجود نیاید و از سوی دیگر عملیات جمع آوری مایعات ریخته شده داخل خودرو با بالاترین کیفیت انجام خواهد شد. با فشردن ماشه تفنگی، بخار از نازل دستگاه خارج شده و با برداشتن دست از روی ماشه تفنگی، بخار دیگر پاشیده نمی شود.

لینک آشنایی با آبپاش هانتر: https://iran-pump.com/hunter/


بیانیه تند جمهوری‌خواهان علیه سخنرانی بایدن

سناتور تیم اسکات در جریان قرائت واکنش رسمی حزب جمهوری خواه به نخستین سخنرانی‌ جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا در جلسه مشترک کنگره گفت: رئیس جمهوری ما مرد خوبی به نظر می‌رسد. سخنرانی او مملو از حرف‌های خوب بود. اما رئیس جمهور بایدن نوید یک نوع خاص از رهبری را به شما داده بود. او وعده داده بود تا کشور را متحد کند. اما کشور ما به چیزی بیشتر از حرف‌های توخالی نیاز دارد.

وی افزود: با گذشت ۱۰۰ روز از زمان روی کار آمدن جو بایدن، اقدامات او و حزبش ما را بیش از پیش دچار تفرقه و دودستگی کرده است.

اسکات برنامه پیشنهادی بایدن برای نوسازی زیرساخت‌های کشور به ارزش ۲.۳ تریلیون دلار و همچنین طرح مجزای خانواده‌های آمریکایی با هزینه‌ای ۱.۸ تریلیون دلاری را به باد انتقاد گرفت و پنج بسته مخصوص مقابله با پیامدهای اقتصادی کرونا که سال گذشته با حمایت دو حزبی تصویب شده بودند را با طرح نجات آمریکا به ارزش ۱.۹ تریلیون دلار که امسال با حمایت یک حزب تصویب شد، مقایسه کرد.

وی گفت: کووید ۱۹ کنگره را پنج بار متحد کرد. اما دولت بایدن ما را دچار دودستگی کرده است.

اسکات از سخنرانی خود برای اشاره به مسائلی که در پایگاه حزب خودش آتش افکنده، استفاده کرد و به طرح ترقی خواهان برای گسترش دیوان عالی و اهداف سیاستگذاری متضاد جمهوری‌خواهان با طرح‌های واشنگتن یا رویاهای سوسیالیستی از جانب دموکرات‌ها اشاره کرد.

وی همچنین در صحبت‌هایش به دستاوردهای دولت قبلی اشاره داشت، از جمله به تولید واکسن کرونا و اقتصاد. وی تنها یک بار به نام ترامپ اشاره کرد.

اسکات گفت: دولت بایدن جریانی را به ارث برد که قبلا آغاز شده بود. ویروس کرونا در حال از بین رفتن است. به لطف دولت دونالد ترامپ، کشور ما به واکسن‌های امن و موثر دسترسی دارد. به لطف تلاش‌های دو حزبی سال گذشته، مشاغل در حال جان گرفتن هستند.

وی صریحا تاکید کرد: آمریکا یک کشور نژادپرست نیست. من یک آفریقایی-آمریکایی هستم که همیشه در انتخابات شرکت کرده‌ام و از حق رای دادنم استفاده کرده‌ام.

اگرچه اسکات تلاش کرد تا تضاد و مخالفتی را با دموکرات‌ها مطرح کند، اما وی تلاش‌های حزب جمهوری‌خواه برای دستیابی به یک لایحه دوحزبی اصلاح پلیس را رهبری می‌کند.

بدون آن تهویه هوا نمی تواند کار خود را انجام دهد


بیشتر سوپر مارکت ها به جز فروشگاههای زنجیره ای بزرگ از پرسنل نگهداری آموزش دیده استفاده نمی کنند، اما در عوض روی قراردادهای خدماتی با شرکت نصب کننده تجهیزات یا یک شرکت خدماتی محلی تکیه می کنند. اما برای کسانی که آموزش های لازم برای حفط سیستم تهویه مطبوع را ندیده اند، همیشه کشف آنها آسان نیست. اما این سیستم ها به دو نوع اینورتر و غیر اینورتر تقسیم می شوند که دسته اول به دلیل تکنولوژی پیشرفته تری که در موتورش در اختیار دارد گران تر تمام می شود اما در طول زمان به دلیل کم مصرف تر بودنش جبران می شود. که یک بخش سیستم (کندانسور) در خارج از ساختمان قرار دارد و معمولا روی یک دیوار خارجی قرار دارد و یک بخش سیستم (هواساز) داخل ساختمان قرار دارد و در داخل سقف کاذب تعبیه می شود . برای نصب یونیت داخلی داکت اسپلیت هم نیازی نیست که حتماً از سقف کاذب کامل استفاده شود. مشکلات عملکرد سیستم HVAC شما می تواند منجر به کاهش کارآیی هوای محیط شود و در صورت طولانی شدن مشکلات تهویه مطبوع، ممکن است که مشکلات جدی و اساسی برای سلامتی افراد به وجود بیاید.

به گزارش روابط عمومی شرکت ساب خوزستان و به نقل از واحد تاسیسات این شرکت ؛در تداوم سلسه امور حفظ ،نگهداری و بهره برداری از اماکن گیت بوستان ؛ با بررسی و بازنگری واحد تاسیسات از تجهیزات و وسایل اماکن ورزشی ؛ پمپ آبرسان به زمین چمن تعمیر شد و از وارد شدن آسیب جدی به الکتروموتور جلوگیری به عمل آمد. همچنین برای نصب این دستگاه معمولا از هنگام ساخته شدن ساختمان باید برنامه ریزی لازم صورت بپذیرد و فضای کافی و مناسب از قبل طراحی و تعبیه گردد. در بخش بعدی هم برای دماهای کویل بدین شکل عمل می کنیم که ما معمولا برای دمای بعد از کویل در پروژه های تجاری از دمای 55 درجه فارنهایت و در شرایط مسکونی از دمای 85 تا 59 درجه فارنهایت استفاده میکنیم . در این حالت همه قطعات داکت اسپلیت به درستی کار میکنند و این سوال برای شما مطرح میشود که چرا داکت اسپلیت خنک نمیکند برای پاسخ به این سوالات با ما همراه باشید. یک روش بازاریابی گرمای دفع شده، استفاده از یک کویل کندانسور مجزا در هواساز دستگاه تهویه مطبوع به صورت فرعی یا همراه با کندانسورهای تبرید اصلی به منظور تامین گرمای لازم است. سیستم دیگر از کندانسور های آبی استفاده می کند و گرمای دفع شده آن را به یک کویل آبی در هواساز تحویل می دهد.

می توان گرمای دفع شده توسط ماشین های مرسوم را با استفاده از کندانسورهای هوایی، کانال مناسب و طراحی دمپر احیا نمود. این مساله به مدیریت فروشگاه در حفظ عملکرد مناسب تجهیزات سیستم تهویه مطبوع کمک می کند. بخاری های کارگاهی انرژی مدل ۴۵۰ با دو نوع سوخت نفت و گازوئیل کار می کنند و برای ایجاد گرما در کارگاه ها، واحدهای صنعتی و ساختمان های در حال ساخت، مناسب می باشند. وقتی سیستم HVAC شما در طی دوره های غیرفعال خاموش باشد، یخ ذوب می شود و شروع به بیرون آمدن از سیستم تهویه مطبوع می کند. بنابراین اهمیت زیادی دارد که مشکلات سیستم تهویه مطبوع را به خوبی مورد بررسی قرار داده آن را به بهترین شکل ممکن مرتفع کنید. این شیوه برای سیستم­های بزرگ و متوسط، کاربرد فراوان دارد و نرم افزار مورد استفاده برای این امر، توسط بنیاد KNX تولید و نام آنETS است. این نرم افزار ابزاری برای بررسی و بهینه سازی مصرف انرژی و تحلیل صرفه جویی انرژی در ساختمان های مسکونی ساخته شده و ساخته نشده در شهرهای ایران با توجه به مشخصات ساختمان، شرایط اقلیمی محل، عملکرد تجهیزات و نتایج تحلیل اقتصادی.

اما دارای یک مشکل بسیار بزرگ می باشند و این می باشد که دارای حجم بالایی در تجهیزات هستند و برای انتقال هوا شامل کانال هایی می شوند که حجم زیادی دارند. سیستم های کنترل برای بازیابی گرما پیچیده تر بوده و باید با اهداف سازنده تجهیزات هماهنگی داشته باشد. بدون آن تهویه هوا نمی تواند کار خود را انجام دهد در نتیجه سیستم تهویه مطبوع نمی تواند که هوا را خنک کند. برجهای خنک کننده به منظور خنک کردن آب با استفاده از حرکت هوا طراحی شده اند . فیلترهای هوا برای به دام انداختن و جمع آوری ذرات گرد و غبار و آلاینده ها از سیستم HVAC شما طراحی شده اند. انواع ترموستات ها این وظیفه را در سیستم تهویهمطبوع بر عهده دارند. این کانال ها علاوه بر اینکه بسیار جاگیر بوده و موجب زشتی محل هم می گردند، هزینه بسیار بالایی را هم به افراد متحمل می کنند، در حالی که در داکت اسپلیت این کانال ها با یونولیت ساخته می شوند و به این صورت، مزایای خود را در اختیار استفاده کنندگان از آن قرار می دهند. برجهای خنک کننده را میتوان از نظر عملکرد بر دو دسته ی مدار باز و مدار بسته، واز نظر شکل ظاهری به انواع برج خنک کننده مدور و برج خنک کننده مکعبی تقسیم بندی نمود.

بخوانید:

https://tamin24tajhiz.com/product-category/تجهیزات-گرمایشی/