24 ساعته

24 ساعته با رویدادهای ایران و جهان

24 ساعته

24 ساعته با رویدادهای ایران و جهان

10 بهترین مدل لپ تاپ HP در سال 2022


چی؟ در این قسمت بهترین برندهای اچ پی و لپ تاپ را به شما معرفی می کنیم.

برند اچ پی ساخت کجاست؟ ای بای

مارک HP

اچ پی یکی از قدرتمندترین برندها در زمینه طراحی و تولید دستگاه های دیجیتال است که هر ساله به فروش استثنایی دست می یابد. اگر از کاربران همیشگی این برند هستید، ممکن است نتوانید برند دیگری را برای خرید انتخاب کنید.

نام تجاری HP دارای ریشه های آمریکایی است که در سال 1936 توسط ویلیام بیل ردینگتون هیولت تاسیس شد. اما در پاسخ به این سوال که لپ تاپ های AP در کشور چین تولید می شوند، می توانید تولید این برند را در کشورهای تایلند، مالزی و فیلیپین نیز بیابید.

آشنایی با تمامی سری لپ تاپ های اچ پی

طیف; لپ تاپ های رده بالای اچ پی

سری Spectre پاسخ HP به اولترابوک‌های مقرون‌به‌صرفه مانند MacBook Pro 13، Surface Laptop و Dell XPS است. در سری Spectre، اچ پی از آخرین فناوری های دنیای کامپیوترهای شخصی برای طراحی و ساخت کامپیوترهای قابل حمل مدرن با کیفیت بالا استفاده می کند.

رنگ مشکی (از جمله مشکی و مسی) را می توان یکی از اجزای اصلی سری Spectre دانست که جذابیت زیادی نیز به آن بخشیده است.

اچ پی برای افزایش قیمت خرید اولترابوک های رده بالای خود، آنها را ارزان تر از رقبا می فروشد. اگر اولترابوک های باکیفیت می خواهید، دستگاه های Spectre می توانند انتخاب خوبی باشند. سری Spectre در دو نسخه مختلف عرضه می شود:

طیف 13

HP نسخه جدیدی از سری Spectre را منتشر کرده است. روی رشد باریک و باریک تمرکز کنید. زمانی که Spectre 13 عرضه شد، ادعا می شد که باریک ترین لپ تاپ جهان است. استفاده از پردازنده های U و حافظه بسیار کم SSD اینتل را به محصولی زیبا تبدیل کرد. البته اچ پی تغییری در طراحی و فناوری دستگاه ایجاد نکرده و عرضه نسل جدید آن در هاله ای از ابهام قرار دارد.

Spectre X360

Spectre X360 پرچمدار لپ تاپ پریمیوم و رده بالا HP است که در دو اندازه 13.3 اینچی و 15.6 اینچی موجود است. این محصول به دلیل طراحی زیبا، بدنه فلزی با کیفیت، استفاده از پردازنده های سری U اینتل، عمر باتری عالی و نمایشگر باکیفیت با انتخاب رزولوشن 4K یکی از بهترین اولترابوک های موجود در بازار است. اگر به قدرت بیشتری نیاز دارید، می توانید مدل 15 اینچی با پردازنده اینتل سری H را انتخاب کنید.

اخیراً نسل جدیدی از لپ‌تاپ‌های Spectre با خطوط باریک، تاچ‌پد بهتر و 10 پردازنده ارتقا یافته اینتل به بازار عرضه شده است که به گفته معتبرترین سایت‌های نقد دنیا، بالاترین ارزش خرید را دارند.

حسادت

به طور خلاصه، اگر نمی توانید لپ تاپ های Spectre را بخرید، سری Envy بهترین انتخاب است. قیمت پایین این کلاس از اولترابوک های اچ پی به معنای ضعیف بودن آنها در مقابل سری Spectre نیست.

سری انوی با بالاترین کیفیت، قوی ترین، زیباترین با ارزان ترین قیمت. اما از نظر نمایشگر سیستم خنک کننده، زیبایی طراحی و عمر باتری مانند سری Spectre نیست. البته به خاطر داشته باشید که فقط کاربران حرفه ای و به اصطلاح گیک ها متوجه این تفاوت خواهند شد و عموم مردم برای درک تفاوت بین Envy و Spectre مشکل خواهند داشت. .

توجه داشته باشید که HP با طراحی Envy آزادی عمل بیشتری به خرج داد (بدون ذکر ظاهر شیک آن) و این سری اولترابوک دارای پورت های بیشتری نسبت به Spectre است.

پروبوک (Probook);

در این قسمت لپ تاپ های EliteBook را معرفی کرده ایم که برای مدیران سازمان های تجاری و شرکت های بزرگ بسیار حائز اهمیت است. این نیاز بدیهی است که توسط مؤلفه های امنیتی قوی و در نهایت مطابقت با الزامات تجاری هدایت می شود.

Elitebook ها به دلیل عملکرد و مقرون به صرفه بودن برای شرکت های بزرگ ایده آل هستند. اگر بودجه کمی دارید یا امنیت و طراحی Elitebook را برای استفاده خود مناسب نمی دانید، لپ تاپ های Probook یک انتخاب عالی هستند.

ویژگی اصلی پروبوک ها را می توان قدرت فیزیکی بالا و پایداری عالی در نظر گرفت. اچ پی حداقل یک دهه است که این سری از لپ تاپ ها را برای رفع نیازهای کاربران عرضه می کند. پروبوک ها نیز در دو نسخه معمولی و قابل تنظیم (لولا 360 درجه) به فروش می رسند.

غرفه (غرفه); طبقه متوسط

Pavilion یکی از محبوب ترین محصولات اچ پی است که طراحی ممتاز، قدرت پردازش بالا و قیمت عالی را در یک بسته به کاربران ارائه می دهد.

محصولات این سیستم شامل بسیاری از نوت بوک ها از جمله مدل های تمام تایم، اسپرت و سبک با قیمت مناسب می باشد. اچ پی از فلز و پلاستیک برای ساخت لپ تاپ استفاده می کند.

مانند سایر اعضای خانواده HP، Pavilion ها در رنگ های استاندارد و سری Pavilion x360 (نمایشگر 360 درجه) عرضه می شوند. خرید لپ تاپ اچ پی

استفاده از پردازنده های جدید اینتل، وزن خوب، عمر باتری خوب، صفحه نمایش خوب و قیمت مقرون به صرفه، Pavilions را به گزینه ای برای بسیاری از کاربران از جمله دانشجویان، نویسندگان و کاربران خانگی با عمر طولانی تبدیل کرده است.

مورد نیاز (لازم)؛ کاربران خانگی

ارزان ترین لپ تاپ های HP از سری Essential هستند. این لپ تاپ ها در دو سایز 15 و 17 اینچی عرضه می شوند که از ویژگی های این لپ تاپ ها می توان به قیمت پایین آنها اشاره کرد.

در نتیجه آنها از پلاستیک ساخته شدند. ارزان ترین لپ تاپ های HP با هارد دیسک مجهز به پردازنده های ارزان قیمت پنتیوم و سلرون هستند، اما پردازنده های Core i اینتل نیز موجود است.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد