24 ساعته

24 ساعته با رویدادهای ایران و جهان

24 ساعته

24 ساعته با رویدادهای ایران و جهان

این است جنبه بیش از حد موزه دبی به ندرت دیده می‌شود، اما چرا لازم است


قیمت این هتل را به طور تقریبی یک میلیارد دلار آمریکا تخمین زدهاند و درآمد سالانه آن حدود ۱۲۰ میلیون دلار محاسبه شده است. در این مجموعه هرگونه تفریحی برای هر سنی وجود دارد، میتوان در آبهای کم عمق با دلفینها بازی کرد، کنارشان شنا کرد، غواصی کرد و عکس گرفت. پس هنگام جستجوی هتل دبی از تماشای قیمتهای یک اتاق برای هر شب شگفتزده نشوید. هتل فرودگاهی بینالمللی پریمیر این (Premier Inn Dubai International Airport): یک هتل دبی سه ستاره است که دارای 64 مدل اتاق متنوع است و قیمت هتل دبی به صورت پایه کمتر از یک میلیون تومان است. هتل بینالمللی زاین (Zain International Hotel): این هتل سه ستاره دارای 21 مدل اتاق متنوع است که قیمت پایهی آن زیر یک میلیون تومان بوده و جایی بسیار شیک و تمیز برای اقامت در دبی است. سرسرههای آبی این مجموعه عالی هستند و سرسرهی آکواکوندا (Aquaconda) بهعنوان بزرگترین سرسرهی آبی جهان، به این پارک شهرت بینالمللی داده است.یک سرسرهی آبی به ارتفاع یک ساختمان ۹ طبقه، موسوم به پرش ایمان (Leap of Faith)، به همراه ترنهواییهای آبی از دیگر جاذبههای این پارک هستند. این فرصت برای شما فراهم شده تا در این پارک با موجودات دریایی از نزدیک آشنا شوید، در استخر کوسهماهیها شنا کنید، با سرسره طولانی آکواکوندا مسیر هیجانانگیزی را طی کنید و یا حتی با کلاه زیر آب قایقرانی کنید.

a glass of liquid on a coaster تماشای پستانداران دریایی و نمایشهای زیبای آنها یکی از تفریحات خانوادگی و دلچسب این پارک محسوب محسوب میشود که میتواند شما را برای 15 دقیقه سرگرم کند و حس خوشایندی برایتان به ارمغان بیاورد. ابتدا با یک متخصص پستانداران دریایی برای یک جلسه توجیهی و توجیهی پانزده دقیقه ای در خلیج دلفین در آتلانتیس پالم ملاقات خواهید کرد. سفر دریایی از این جاذبهی دبی، خاطرهای فراموشنشدنی است. این طبقهها به رستوران و آکواریومی بسیار تماشایی تبدیل شده است. اگر تور امارات را برگزیدهاید، فرصت این تجربهی بی نظیر و تماشایی را از دست ندهید. دلفین بی در منطقهی آتلانتیس پالم دبی واقع شده که از مناطق محبوب گردشگران میباشد و جاذبههای گردشی زیادی را در خود جای داده است. فضای اتاق همیشه پاکیزه و منظم بوده و بهره مندی از اتاق هایی با متراژ های متنوع و فضایی دنج، این اتاق ها را در نظر گردشگران محبوب کرده می باشد. توصیه می کنیم که اگر می خواهید به دبی سفر کند ترجیحاً در فصل های گرم اینکار را انجام دهید تا بتوانید از امکانات این ساحل بهره ببرید. مرکز خرید پرزرق و برق دیره میزبان تعداد زیادی از مشهورترین برندهای جهان در زمینه­های مختلف از لوازم خانه تا پوشاک است. هتل لاله طلایی دیره (Golden Tulip Deira Hotel): یک هتل دبی چهار ستاره است که در دستهی هتل در دبی ارزان قرار میگیرد. پوشیدن لباس شنایی که خود مرکز در اختیارتان قرار میدهد، همراه داشتن افراد زیر 12 سال، ممنوعیت ورود وسایلی مانند جواهرات، اشیا قیمتی، ساعت، لوازم جانبی مو مانند گیره و … این بازار معروف به فروش لباسهای محلی، جواهرات، کیف و کفشها، سوغاتیها و لوازم خانگی میپردازد. این پارک، پیشرفتهترین پارک آبی دنیا و یکی از محبوبترین دیدنیهای دبی است که بین هتل برجالعرب و هتل ساحلی جمیرا واقع شده است. داشتن سرسرههای فراوان، دو ماشین موجسواری مصنوعی و بزرگترین و بلندترین سرسره آبی جهان، خارج از کشور آمریکا در این پارک آبی قرار دارد.

این پارک روباز با امکان سرد و گرم کردن آب در فصلهای مختلف، داشتن سرسرههای زیاد، دو ماشین موجسواری مصنوعی و بزرگترین و بلندترین سرسره آبی جهان در خارج از آمریکا مردم را از هر سن و سالی به خود جذب میکند. سپس با کلیک روی هتل دبی رزرو، هر مدل هتل دبی را که میخواهید برای اقامت و سفر انتخاب کنید. هتل گرند اسکوئر (Grand Square Hotel): هتلی با دو ستاره دارای 32 مدل اتاق مختلف است، اتاقهای این هتل بسیار تمیز و شیک بوده و یک هتل دبی ارزان به شمار میآید. یکی از بناهای نمادین این شهر بعد از برج خلیفه، برج العرب می باشد که بسیاری از افراد خواهان بازدید از این هتل هفت ستاره و لوکس هستند. این برج در جزیره مصنوعی و کوچکی ساخته شده که به صورت اختصاصی و با هدف ساخت برج العرب احداث شده است. این فودکورت تنوع بسیار عالی دارد و کیفیت غذاهای آن بینظیر است؛ اما طبیعتاً باید بهای این کیفیت عالی را در فضایی لوکس بپردازید. نکتهای که باید حتما در بازدیدتان از موزه توهمات به یادتان باشد، این است که کارت حافظه دوربینتان همراهتان باشد چون قرار است عکسهای بسیار جذاب و باورنکردنی از این موزه ثبت کنید.

چرا که در این قسمت میتوان دقایقی را در کنار دلفینهای دوست داشتنی گذارند و با بک گراند زیبای تالاب عکسهای بی نظیری ثبت کرد که یادگار سفرتان باشد. اگر چه این شهر یکی از مظاهر تمدن مدرن در خاورمیانه محسوب میشود و با مدیریت شهری و سیستم گردشگریاش همه را شیفتهی خودش میکند اما در کنار این همه شهر گرانی نیز هست. ساخت این شهربازی جزیی از پروژهی شهر عرب و دبیلند بود که با بحران مالی سال ۲۰۰۸، متوقف شد. میارزد در تمام طول سال پولی برای سفر کنار بگذاریم و یک جای خوب در هتل دبی رزرو کنیم و بساط سفر را بچینیم. در کنار زندگی لوکس و مدرن در شهر دبی می توان زندگی سنتی با خانه های بادگیری بزرگ را مشاهده کرد. میهمانان می توانند پس از یک روز گشتو گزار در شهر زیبای دبی از خدمات هتل استفاده کنند ولذت ببرند. پیست اسکی دبی با دیوارهای شیشهای، مجسمههای یخی، تپه سورتمهسواری، زمین بازی کودک و مسیر ۴۰۰ متری مخصوص اسکی شبیه یک سرزمین عجایب برفی است. این پیست اسکی با دیوارهای شیشهای، مجسمههای یخی، تپه سورتمه سواری، زمین بازی کودک و مسیر ۴۰۰ متری مخصوص اسکی شبیه یک سرزمین عجایب برفی است. اولین بازی این دور از مسابقات بین تیمهای مصر و ترینیداد و توباگو انجام شد که با برد تیم مصر به پایان رسید. به این ترتیب شما میتوانید از میان هتل های دبی در این سایت که قیمت هتل دبی را هم مشخص کرده است، هتل دبی ارزان را پیدا کرده و به رزرو هتل دبی بپردازید. شما میتوانید با بررسی قیمت هتل دبی در هر کدام از این موارد، هتل دبی دلخواه خود را انتخاب کرده و برای هتل دبی رزرو اقدام کنید. در ساحل کایت هر ساله مسابقات ورزشی زیادی برگزار میشود که گردشگران برای تماشا و تشویق به این ساحل میآیند.

شکی نیست که دبی یکی از جذاب ترین شهرهای جهان از نظر گردشگران است و در تمام ماه های سال توریست های بسیاری از سراسر نقاط جهان برای جشنواره خرید دبی ، پارک های آبی دبی ، مراکز خرید بزرگ و دیدنی با اجناس ارزان و با کیفیت ، هتل ها و تفریحات لوکس مانند سینما ریل ، تجربه پرواز با تور هلی کوپتر دبی و مابقی تفریحات بی شمار دبی راهی این شهر می شوند . مرکز دلفین بی که با نام خلیج دلفین نیز شناخته میشود، بزرگترین مرکز نگهداری و نمایش دلفینها در دنیا و یکی از پرطرفدارترین جاذبههای دیدنی دبی بهشمار میرود. البته فعالیتهایی که در این دلفیناریوم میتوان انجام داد، فقط به تماشای دلفینها ختم نمیشود و امکانات و تجربیات جدیدی در این مکان در انتظار مخاطبان است. مکان های دیدنی برای مسافرین تور دبی نوروز 1403 همچون محله های قدیمی با بافت تاریخی، برج و آسمان خراش های دیدنی مانند برج خلیفه که بلندترین برج جهان است، بزرگترین و مشهورترین آبنما و فواره موزیکال دنیا، آکواریوم دبی، سواحل متعدد و فوق العاده همانند ساحل جمیرا و پالم بیچ (شبه جزیره شکل درخت نخل که سازه دست بشر است) همه انتظار گردشگران را می کشند. هتل های دبی ، درست همانطور که از پایتخت فناوری خاورمیانه انتظار میرود، از امکانات کیفی فوقالعاده درخشانی برخوردارند. نگاه کنید به برج خلیفه، دبی مال، آکواریوم دبی، موزه آینده دبی، سافاری، آب نما، پالم جمیرا، ساحل جمیرا، باشگاه گلف، پیست اسکی، هتل آتلانتیس، پارک آبی، برج العرب، پارک معجزه، خانه شیخ سعید آل مکتوم، دلفین دبی، موزه دبی، مسجد بستکیه، اسکله ابرا، پارک ساحلی الممرز، مسجد جمیرا، خور دبی، پارک آبی وایلد وادی، جاده شیخ زاید، دهکده میراث، قاب عکس دبی، پارک زعبیل و غیره.

پارکهای آبی دبی در تمام روزهای سال حتی فصل زمستان باز هستند که این موضوع بیشتر به آبوهوای متفاوت و گرمسیری آن مربوط میشود. این مرکز چتر بازی با حمایت شیخ حمدبن محمدبن رشید آل مکتوم، شاهزاهی دبی و بیش از چندین سال تجربه مکانی امن و مطمئن برای چتربازی است. بازی کردن، بوسیدن و رقصیدن با این موجودات کاریزماتیک را در این بخش از دست ندهید. نمایش هزاران گونه دریایی و صدها کوسه و سفره ماهی باعث شده که آکواریوم دبی روی دست خیلی از دیدنیهای دبی بزند. اسکله ابرا در نقطهای تاریخی در دبی جای گرفته است و میتواند برای شما بهترین تجربه دریایی را رقم بزند. قایقسواری از ابرا در بستکیه شروع میشود، به سمت بازار پارچهفروشان و گالریهای هنر میرود و در نهایت به بازار طلا میرسد. در این پست قصد داریم 7 تا از لوکس ترین مراکز خرید دبی، همراه با امکانت ، تفریحات و آدرس دقیق به شما معرفی کنیم، پس با ما همراه باشید. همراه دلتابان باشیم تا شما را به یک گشت هیجان انگیز در پیست اسکی ببریم. هتل رویالتون (Royalton Hotel): این هتل دبی دو ستاره دارد و در جستجوی هتل دبی یک هتل دبی ارزان به شمار میآید که شما میتوانید با بررسی قیمت آن، برای رزرو آن اقدام کنید. یکی از تفریحات بی نظیر در این شهر، پارک های آبی پیشرفته می باشد که بهترین های جهان را در دل خود جای داده است. اگر به دبی رفتید این تورها را فراموش نکنید که در نوع خود در دنیا بی نظیرند.

پرواز جت های شخصی مربوط به این پایانه می باشد. از جمله قوانین این مرکز برای ورود به آب می باشد. این مرکز خرید ۹۰ رستوران و فروشگاه مواد غذایی دارد. اگر می خواهید به این ساحل بروید، می بایست از ایستگاه مترو بیزنس بِی استفاده کنید. گورستان ماشین، صخره ی شارم و صخره ی مارتینی از جمله جذاب ترین مکان ها برای غواصی در تور ارزان دبی و دنیای زیر آب در دبی می باشد. معمولاً عبا و حجاب در پارک های آبی دبی ممنوع است زیرا ممکن است در لایه های وسایل بازی و سرسره ها گیر کرده و امنیت شما را به خطر بیندازند. این پارک آبی شامل انواع وسایل بازی می شود که همه گروه های سنی می توانند از آن استفاده نمایند. وسایل این پارک بازی قابل استفاده برای همه سنین هستند. مدت زمانی که در این قسمت برای مخاطبان قرار گرفته است 45 دقیقه میباشد که معمولا 15 دقیقهی آن صرف آماده شدن و تعویض لباس میشود. پس از آماده شدن ویزا، آیا لازم است که گذرنامه ام را شخصاً تحویل دهم؟ تنها گذرنامه و اطلاعات هر مسافر نیاز است. هتل سافرون (Saffron Hotel): یک هتل دبی ارزان دو ستاره در است که با قیمت مناسب زیر یک میلیون تومان برای هر نفر، یک اقامتگاه عالی و ارزان برای سفر به دبی به شمار میآید.

یک پیست اسکی و سینما نیز برای تفریح مشتریان وجود دارد. “شیخ زاید” حاکم دبی نیز با تایید و حمایتهایش از این طرح نقش کلیدی در پیشرفت دبی و البته تبدیل شدن این بزرگراه به یکی از لوکسترین مناطق دنیا ایفا کرده است. همراه با افتتاح شدن این پارک بزرگ، از مجموعه ریورلند دبی (Riverland Dubai) که با کاربرد غذاخوری و خرید اجناس متفاوت، در صبح همان روز رونمایی گردید. برای مثال، ورکشاپهایی مرتبط با معماری، تکنولوژی، طراحی سهبُعدی، از جمله این ورکشاپها هستند. اتاقهای این هتل در دبی برای افراد سیگاری و غیرسیگاری طراحی شدهاند. این شهربازی ارائهدهنده انواع بازیهای هیجانانگیز نظیر ترن هوایی و بازیهای وحشتناک و دلهرهآور است که آدرنالین شما را بهشدت بالا میبرد.خوب است بدانید اکثر این بازیها بر اساس شخصیتهای کارتونی ساخته شدهاند. بیشتر ساختمانهای مدرن و سربهفلککشیده در اینجا ساخته شدهاند. در اینجا با چند نمونه از هتل های دبی آشنا شوید. سواحل آنتالیا - قبل از رزرو تور آنتالیا با زیباترین سواحل آن آشنا شوید. از زیباترین ساحلی که می توان به آن اشاره کرد، ساحل جمیرا دبی است. وایلد وادی یا وادی وحشی، پیشرفتهترین پارک آبی دنیا و یکی از محبوبترین دیدنیهای دبی است که بین هتل برجالعرب و هتل ساحلی جمیرا واقع شده. طراحی پارک آبی آیس لند بسیار جالب و دیدنی است چراکه این پارک دقیقا مثل یک سرزمین یخی طراحی و ساخته شده است. اگر چه دبی به پایتخت خرید خاورمیانه مشهور است و به تنهایی بیش از ۷۰ مرکز خرید بزرگ، مثل دبی مال که بزرگترین مرکز خرید جهان است را در خود جای داده است و بسیاری از گردشگران به قصد خرید به آن سفر میکنند، اما دیدنیهای دبی و مراکز تفریحی آن نیز در نوع خود بینظیر هستند. لامر ساحلی تازهتأسیس است که در آن امکانات رفاهی و تفریحی متعددی بهمنظور ایجاد رفاه حال گردشگران فراهم شده است.

پارک خوشمنظره و ساحلی الممرز یکی از گوهرهای پنهان و از پرطرفدارترین جاذبههای دیدنی دبی است که دارای ده هکتار وسعت است. به این نکته نیز در رابطه با این منطقه می توان اشاره نمود که ساحل جمیرا در امتداد ساحل جنوب منطقه تاریخی شهر تا محل اتصال با نخل جمیرا امتداد داشته و بین انتهای جنوبی اقامتگاه ساحلی جمیرا (در مجاورت منطقه مارینا دبی) و تاسیسات بندری در جبل علی خاتمه می یابد. سادهترین و امنترین وسایل نقلیه عمومی برای تردد در شهر دبی تاکسیهای سطح شهر هستند. چرا که حمل و نقل عمومی در دبی اصلا ارزان نیست. هتل گلف استار (Gulf Star Hotel): یک هتل در دبی ارزان دو ستاره است که در جستجوی هتل دبی با قیمت ارزان پیدا میشود. وافی مال یک مرکز خرید منحصربهفرد در بین مراکز خرید دبی است.این پاساژ با طراحی به سبک مصری به دلیل معماری هرمیشکل، مجسمههای خیرهکننده ابوالهول، سقف شیشهای و همچنین با مجموعه آثار هنری که دارد، در سراسر منطقه شناختهشده است. در موزه دبی میتوانید سلاحها، آلات موسیقی اماراتی، زندگی سنتی اماراتیها و آثار مکشوفه از گورهای قدیمی ۳ هزار و ۴ هزار ساله را تماشا کنید. خانه شیخ سعید آل مکتوم اکنون بهعنوان یک موزه بازسازی و ترمیم شده است و نمونه بسیار مناسبی برای درک معماری عربی است. اما اگر دنبال هیجان هستید و دیدن طبیعت به تنهایی راضیتان نمیکند، باید از تورهای متنوعی استفاده کنید که شما را همراه یک راننده و ماشین شاسی بلند به دل بیابان میفرستند تا لذت رانندگی در شن و بالا و پایین رفتن از تپهها را از نزدیک تجربه کنید. معماری این بنا و نمای بیرونی آن بهخودیخود ارزش دیدن دارد؛ ۲ مناره زیبا با گنبدی بسیار بزرگ و ساختمان سنگی سفید.

زیرا ممکن است این امر برای سلامتی دلفینها را به خطر بیاندازد. دلفینها موجوداتی بازی گوش و بسیار باهوشی هستند که رابطهی خوبی با انسانها دارند. از ویژگیهای دوستداشتنی این پارک میتوان به ساحلهای شنی سفید رنگ، استخر شنا و باربیکیو به همراه فضاهای باز، فضای بازی مخصوص کودکان، کلبههای ییلاقی، دکههای اغذیهفروشی، آمفی تئاتر، زمین چمن برای پیکنیک و ساحل سرپوشیده اشاره کرد. از جاذبه های بسیار شگفت انگیز دیگر این ساحل، مسجدی به همین نام است که نه تنهای افراد مسلمان می توانند در آن حضور داشته باشند، بلکه افراد غیرمسلمان هم می توانند به این مسجد سر بزنند. موزه «باور میکنی یا نه ریپلی» (Ripley’s Believe It or Not) یکی از عجیبترین مجموعههای طبیعی، علمی، هنری و انسانی در امارات متحده عربی و خاورمیانه است که در دهکده جهانی دبی قرار دارد. امروز قرار است که به جز دبی مال، با تعداد دیگری از بازارهای دبی هم برویم. در حقیقت دبی به عنوان یک شهر توریستی با تعداد گردشگر فراوان، دارای انواع مختلف اقامتگاه است که شما باید برای هتل دبی رزرو به خوبی آنها را بشناسید و بدانید که در کجای شهر قصد اقامت دارید. دلفین بی دبی یکی از مجموعههای جذاب و دیدنی در شهر دبی است که میتوان گفت بزرگترین و پیشرفتهترین مرکز پرورش و نمایش دلفین در دنیاست. دلفین بی دبی که خود یکی از قطبها مهم گردشگری در دبی محسوب میشود در آتلانتیس دبی قرار گرفته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد