24 ساعته

24 ساعته با رویدادهای ایران و جهان

24 ساعته

24 ساعته با رویدادهای ایران و جهان

پمپ کارواش صنعتی و کاربردهای متنوع آن را بشناسید


حتما متوجه شده اید که آبی که در کارواش ها استفاده می کنید، هنگام شستن خودرو، بسیار متراکم و فشرده است و برخلاف جریان آب معمولی، فشار زیادی دارد. این مشکل با استفاده از واتر جت های صنعتی که به پمپ های کارواش نیز معروف هستند میسر می شود. با استفاده از این پمپ ها می توان فرآیند شستشو را به بهترین نحو انجام داد. این پمپ ها را اغلب پمپ های کارواش صنعتی می نامند. اما جالب است بدانید که حوزه های کاربری تنها به شستشوی خودرو محدود نمی شود و در شرایط و موقعیت های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.

از موارد استفاده این پمپ ها می توان به شستشوی خودرو، شستشوی اتاق، شستشوی قطعات صنعتی و به طور کلی شستشوی هر مکانی که برای شستشو به فشار آب زیادی نیاز است اشاره کرد. در این مقاله نگاهی دقیق‌تر به پمپ‌های کارواش، به‌ویژه پمپ کارواش اینتر بیندازیم و زمینه‌های استفاده از آن‌ها را بررسی خواهیم کرد. با ما ادامه دهید.

پمپ کارواش چیست؟

واتر جت یا پمپ کارواش وسیله ای است که برای شستشو و نظافت طراحی و ساخته شده است. این دستگاه در واقع سیستمی متشکل از قطعات مختلف است که با وارد کردن انرژی مکانیکی یک موتور الکتریکی به آب، آن را فشرده، متراکم کرده و از نقطه ای با فشار بسیار بالا رها می کند تا اپراتور وارد لوله شود. ، باعث فشرده شدن، متراکم شدن و رها شدن آن از نقطه ای با فشار بسیار بالا می شود. می توانید دستگاه را راه اندازی کنید یا فرآیند شستشو را با فشار قوی آب انجام دهید. در این دستگاه یک موتور الکتریکی با پمپ آب جت ترکیب شده و با چرخاندن پیستون های داخل سیلندر جریان آب با فشار بالا پمپاژ می شود. به این ترتیب می توان به یک جت آب در فشار بالا دست یافت.

کاربرد پمپ کارواش

به طور کلی استفاده از پمپ کارواش برای شستشوی ماشین با فشار آب بالا است و این مشکل چندان پیچیده نیست. با این حال، از آنجایی که جت آب کاربردهای زیادی دارد و محدود به شستشوی خودرو نیست، می‌توان فهمید که این دستگاه برای محیط‌هایی که نظافت در آن اولویت بالایی دارد و یا کارخانه‌ها و تولیداتی که تمیزی قطعات ماشین‌آلات در آن‌ها اهمیت زیادی دارد، مفید است. آنها فعال هستند نقش مهمی در نظافت و شستشو دارد. 


https://ni3movie.com/news/%d9%be%d9%85%d9%be-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d9%88%d8%a7%d8%b4-%d8%b5%d9%86%d8%b9%d8%aa%db%8c-%d9%88-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%a8%d8%b1%d8%af%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%85%d8%ae%d8%aa%d9%84%d9%81-%d8%a2%d9%86-%d8%b1/

نکته جالب در مورد استفاده از این پمپ ها این است که تجهیزات مذکور می توانند تمیزی بالایی را بدون آسیب رساندن به محیط زیست یا ماشین های با فشار آب بالا ارائه دهند. به طور کلی پمپ کارواش در موقعیت هایی مانند شستشوی خودروها، ساختمان ها و نماها، محل کار و محوطه های تولید، استخرها و کارخانه ها، سالن ها، پارکینگ ها، راهروها، بالکن ها، پشت بام ها، تجهیزات صنعتی و کاری، رسوب زدایی و شستشوی عمیق می باشد. . تمیز کردن. و موارد دیگر.به همین صورت استفاده می شود.

مزایا و مزایای استفاده از پمپ کارواش

جت های آب به دلیل تطبیق پذیری خود دارای ویژگی های زیادی هستند که آنها را به ابزاری عالی برای شستشو و نظافت تبدیل می کند. در زیر برخی از مزایای این پمپ آورده شده است.

افزایش قدرت شستشو

پمپ کارواش با مزایای جریان آب با فشار بالا قدرت بیشتری برای شستشوی محیط یا قطعات به شما می دهد. همانطور که می دانید قطعات حساس به شوینده های شیمیایی در صنایع مختلف بسیار زیاد است. بنابراین، تنها راه حل، تخلیه آب است. فشار بسیار بالای این دستگاه در هنگام پمپاژ آب بیش از 99 درصد کثیفی ها و آلودگی ها را بدون نیاز به مواد شوینده شیمیایی از بین می برد.

مصرف آب را کاهش دهید

امروزه در دوران کم آبی زندگی می کنیم و باید در استفاده از این منبع مهم حساسیت بیشتری داشته باشیم. پمپ کارواش علاوه بر تامین دبی آب بالا، نقش بسیار مهمی در کاهش مصرف آب نیز دارد. اگر می خواهید مناطق بزرگ یا مناطق زیادی را بشویید، قطعا به هزاران لیتر آب نیاز خواهید داشت. پمپ های کارواش با فشرده سازی جریان آب، استفاده از این ماده مهم را به طور چشمگیری کاهش می دهند.

انواع پمپ کارواش صنعتی

پمپ های کارواش صنعتی در انواع مختلفی موجود می باشد. مهمترین معیارهای طبقه بندی و قیمت گذاری این دستگاه ها عبارتند از:

فشار آب

ظرفیت پمپاژ آب

نوع پمپ

سازنده

نوع برنامه و وظیفه

دائمی یا سیار

البته اینها همه معیارهای طبقه بندی و قیمت گذاری پمپ شستشوی صنعتی نیستند و متغیرهای زیادی می توانند بر قیمت نهایی تاثیر بگذارند.

اخرین حرف

واتر جت پمپ یا ماشین شوی صنعتی یکی از ابزارهای مهم در صنعت شستشو و نظافت می باشد. استفاده از این ابزارها با توجه به کاربردهای متنوع و مزایای بسیار زیاد آنها به یک ضرورت تبدیل شده است و می تواند در درازمدت تفاوت زیادی در کاهش هزینه های پیچیده ایجاد کند.

مرکز مهندسی بازرگانی آب نیرو تامین کننده انواع تجهیزات صنعتی و کشاورزی و یکی از بزرگترین تامین کنندگان پمپ کارواش صنعتی به ویژه پمپ کارواش اینتر می باشد. این مجموعه با پشتوانه توانمندی متخصصان مجرب ما می تواند در انتخاب و خرید پمپ کارواش مورد نیاز شما مشاوره و راهنمایی تخصصی را ارائه دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد