24 ساعته

24 ساعته با رویدادهای ایران و جهان

24 ساعته

24 ساعته با رویدادهای ایران و جهان

بدون آن تهویه هوا نمی تواند کار خود را انجام دهد


بیشتر سوپر مارکت ها به جز فروشگاههای زنجیره ای بزرگ از پرسنل نگهداری آموزش دیده استفاده نمی کنند، اما در عوض روی قراردادهای خدماتی با شرکت نصب کننده تجهیزات یا یک شرکت خدماتی محلی تکیه می کنند. اما برای کسانی که آموزش های لازم برای حفط سیستم تهویه مطبوع را ندیده اند، همیشه کشف آنها آسان نیست. اما این سیستم ها به دو نوع اینورتر و غیر اینورتر تقسیم می شوند که دسته اول به دلیل تکنولوژی پیشرفته تری که در موتورش در اختیار دارد گران تر تمام می شود اما در طول زمان به دلیل کم مصرف تر بودنش جبران می شود. که یک بخش سیستم (کندانسور) در خارج از ساختمان قرار دارد و معمولا روی یک دیوار خارجی قرار دارد و یک بخش سیستم (هواساز) داخل ساختمان قرار دارد و در داخل سقف کاذب تعبیه می شود . برای نصب یونیت داخلی داکت اسپلیت هم نیازی نیست که حتماً از سقف کاذب کامل استفاده شود. مشکلات عملکرد سیستم HVAC شما می تواند منجر به کاهش کارآیی هوای محیط شود و در صورت طولانی شدن مشکلات تهویه مطبوع، ممکن است که مشکلات جدی و اساسی برای سلامتی افراد به وجود بیاید.

به گزارش روابط عمومی شرکت ساب خوزستان و به نقل از واحد تاسیسات این شرکت ؛در تداوم سلسه امور حفظ ،نگهداری و بهره برداری از اماکن گیت بوستان ؛ با بررسی و بازنگری واحد تاسیسات از تجهیزات و وسایل اماکن ورزشی ؛ پمپ آبرسان به زمین چمن تعمیر شد و از وارد شدن آسیب جدی به الکتروموتور جلوگیری به عمل آمد. همچنین برای نصب این دستگاه معمولا از هنگام ساخته شدن ساختمان باید برنامه ریزی لازم صورت بپذیرد و فضای کافی و مناسب از قبل طراحی و تعبیه گردد. در بخش بعدی هم برای دماهای کویل بدین شکل عمل می کنیم که ما معمولا برای دمای بعد از کویل در پروژه های تجاری از دمای 55 درجه فارنهایت و در شرایط مسکونی از دمای 85 تا 59 درجه فارنهایت استفاده میکنیم . در این حالت همه قطعات داکت اسپلیت به درستی کار میکنند و این سوال برای شما مطرح میشود که چرا داکت اسپلیت خنک نمیکند برای پاسخ به این سوالات با ما همراه باشید. یک روش بازاریابی گرمای دفع شده، استفاده از یک کویل کندانسور مجزا در هواساز دستگاه تهویه مطبوع به صورت فرعی یا همراه با کندانسورهای تبرید اصلی به منظور تامین گرمای لازم است. سیستم دیگر از کندانسور های آبی استفاده می کند و گرمای دفع شده آن را به یک کویل آبی در هواساز تحویل می دهد.

می توان گرمای دفع شده توسط ماشین های مرسوم را با استفاده از کندانسورهای هوایی، کانال مناسب و طراحی دمپر احیا نمود. این مساله به مدیریت فروشگاه در حفظ عملکرد مناسب تجهیزات سیستم تهویه مطبوع کمک می کند. بخاری های کارگاهی انرژی مدل ۴۵۰ با دو نوع سوخت نفت و گازوئیل کار می کنند و برای ایجاد گرما در کارگاه ها، واحدهای صنعتی و ساختمان های در حال ساخت، مناسب می باشند. وقتی سیستم HVAC شما در طی دوره های غیرفعال خاموش باشد، یخ ذوب می شود و شروع به بیرون آمدن از سیستم تهویه مطبوع می کند. بنابراین اهمیت زیادی دارد که مشکلات سیستم تهویه مطبوع را به خوبی مورد بررسی قرار داده آن را به بهترین شکل ممکن مرتفع کنید. این شیوه برای سیستم­های بزرگ و متوسط، کاربرد فراوان دارد و نرم افزار مورد استفاده برای این امر، توسط بنیاد KNX تولید و نام آنETS است. این نرم افزار ابزاری برای بررسی و بهینه سازی مصرف انرژی و تحلیل صرفه جویی انرژی در ساختمان های مسکونی ساخته شده و ساخته نشده در شهرهای ایران با توجه به مشخصات ساختمان، شرایط اقلیمی محل، عملکرد تجهیزات و نتایج تحلیل اقتصادی.

اما دارای یک مشکل بسیار بزرگ می باشند و این می باشد که دارای حجم بالایی در تجهیزات هستند و برای انتقال هوا شامل کانال هایی می شوند که حجم زیادی دارند. سیستم های کنترل برای بازیابی گرما پیچیده تر بوده و باید با اهداف سازنده تجهیزات هماهنگی داشته باشد. بدون آن تهویه هوا نمی تواند کار خود را انجام دهد در نتیجه سیستم تهویه مطبوع نمی تواند که هوا را خنک کند. برجهای خنک کننده به منظور خنک کردن آب با استفاده از حرکت هوا طراحی شده اند . فیلترهای هوا برای به دام انداختن و جمع آوری ذرات گرد و غبار و آلاینده ها از سیستم HVAC شما طراحی شده اند. انواع ترموستات ها این وظیفه را در سیستم تهویهمطبوع بر عهده دارند. این کانال ها علاوه بر اینکه بسیار جاگیر بوده و موجب زشتی محل هم می گردند، هزینه بسیار بالایی را هم به افراد متحمل می کنند، در حالی که در داکت اسپلیت این کانال ها با یونولیت ساخته می شوند و به این صورت، مزایای خود را در اختیار استفاده کنندگان از آن قرار می دهند. برجهای خنک کننده را میتوان از نظر عملکرد بر دو دسته ی مدار باز و مدار بسته، واز نظر شکل ظاهری به انواع برج خنک کننده مدور و برج خنک کننده مکعبی تقسیم بندی نمود.

بخوانید:

https://tamin24tajhiz.com/product-category/تجهیزات-گرمایشی/


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد