24 ساعته

24 ساعته با رویدادهای ایران و جهان

24 ساعته

24 ساعته با رویدادهای ایران و جهان

آشنایی با آب پاش هانتر

زمانی که یک مشتری اتومبیلش را به شما تحویل می دهد و از شما درخواست نظافت داخل خودروی خود را می کند، انتظار دارد که فرایند نظافت با کیفیت، دقت، سرعت بالا و بدون نقص انجام بگیرد. بسته به نوع کاربردی که از تایمر انتظار دارید یکی از این گزینهها را انتخاب کنید. نوع محوری دارای بیشترین کاربرد در صنایع مربوطه می باشد. امیدوارم بد از آب در نیاد.. زیرا ذرات معلق موجود در آب ، باعث بسته شدن سوراخ های نازل می شوند. هر از گاهی این فیلتر توری را جدا کرده با شستن تمیز کنید و دوباره در جای خود قرار دهید. ابپاش های هانتر I-60 این قابلیت را دارند که با فاصله از هم نصب شوند و در انواع زمین چمن اعم از رمین های ورزشی و فضای سبز شهرداری در فشار کم کار کنند. قدرت دبی آب در این دستگاه در حدود ۶ لیتر در دقیقه و قدرت فشار آب در آن در حدود ۱۳۵ بار می باشد. 

پمپ کارواش صنعتی مدل LW3016S با فشار 110 بار با دبی خروجی 11/2 لیتر در دقیقه و قدرت 3 اسب بخار و دور موتور 1400 دور در دقیقه بهمراه شیر فشارشکن یا بای پس و کوپله شده با الکتروموتور موتوژن تبریز (یا الکتروژن) با توان 2.2 کیلو وات یا 3 اسب بخار و تک فاز می باشد. عوامل متعددی بر قیمت کارواش صنعتی تاثیرگذار هستند. نازل توربو (Turbo) قدرت بیشتری برای دستگاه واترجت یا کارواش Kärcher آلمان ایجاد کرده و سطح مقطعی که بر روی محل برخورد ایجاد میکند، دایرهای شکل نیز است. این رده از دستگاهها دارای قدرت کارکرد و مقاومت بالاتر بوده و در برخوردهای ناخواسته به راحتی دچار آسیب و دفرمگی نمیشود. حالت نیمه اتوماتیک این دستگاهها به صورتى است که معمولا عملیات واکس زنی بصورت سیستم پدالی یا فشاری می باشد که با فشار دادن پا روی قسمت پدال دستگاه شروع بکار کرده و مایع واکس را روی کفش می ریزد و با استفاده از فرچه ی واکس زنی پرداخت و پولیش نهایی واکس زدن انجام می شود.

همچنین دستگاه واکس زن برقی داراى سیستم هوشمند کنترل توقف موتور مى باشد که مانع از سوختگى موتور مى شود.در صورت تمایل به استفاده کمتر از مدت زمان تنظیم شده جهت تمیز شدن کفش ها بر روى دستگاه واکس زن برقی ، با زدن دکمه خاموش مى توانید از ادامه کار دستگاه جلوگیرى کنید. نکته دیگری که در دستگاه واکس زن برقی وجود دارد، دستگیره بالای شاسی آن است که به کاربر اجازه میدهد از آن به عنوان تکیهگاه استفاده و تعادل خود را موقع واکس زدن حفظ کند. پمپ هایی که در کارواش های صنعتی فلامک ماشین به کاربرده شده است کاملا ساخته ایتالیا می باشد و از کیفیت بالایی برخوردار است. کارواش صنعتی 112 بار SPC مدل SP-390 از جمله کارواش هایی فشار قوی و مناسب جهت استفاده در صنعت می باشد. برخورداری از میزان فشار بالای آب خروجی که باعث می شود میزان اثربخشی و عملکرد دستگاه به طرز قابل ملاحظه ای افزایش یابد از جمله مشخصه های اصلی این دستگاه های کاربردی است. زمانی که دمای بدن پرنده بیشتر می شود، پرخاشگر شده و این امر می تواند عارضه های مختلفی از جمله خود خواری به همراه داشته باشد. 

ویستو با بهره گیری از آخرین فناوری های روز دنیا، در جهت ارتقا و پیشرفت اتوماسیون فضای سبز قدم برمی دارد. اتصال نازل در زاویه های 0، 15 و 40 درجه بسیار با سرعت می باشد. آبپاش هانتر( Hunter ) مجموعه ای از گزینه های نازل را برای هر سیستم پاشش برای چمن مانند نازل های قابل تنظیم ، ثابت ، ویژه و MP نازل روتیتور ( Rotator ) را ارائه می دهد. هنگامی که سوله ای برای یک کار تولیدی احداث می شود می بایست آن را به ابزارآلات و سیستم های مختلف تجهیز نمود. بنابراین انتخاب یک جاروی حرفه ای می تواند به شما در این زمینه کمک کندو همچنین با استفاده از یک مکنده آب و خاک در کارواش ها این اطمینان را ایجاد مینماید که حتی در صورت مکش آب و آلودگیهای مایع ریخته شده داخل خودرو مشکلی برای جاروبرقی صنعتى کارواشى به وجود نیاید و از سوی دیگر عملیات جمع آوری مایعات ریخته شده داخل خودرو با بالاترین کیفیت انجام خواهد شد. با فشردن ماشه تفنگی، بخار از نازل دستگاه خارج شده و با برداشتن دست از روی ماشه تفنگی، بخار دیگر پاشیده نمی شود.

لینک آشنایی با آبپاش هانتر: https://iran-pump.com/hunter/


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد