24 ساعته

24 ساعته با رویدادهای ایران و جهان

24 ساعته

24 ساعته با رویدادهای ایران و جهان

نرم افزار های تعیین رمز قدرتمند در اینترنت

خیلی از افراد برای اینکه رمز عبور خود را فراموش نکنند از رمزهایی همچون 123456 استفاده می کنند. در واقع در رابطه با این رمز می توانیم اینطور بیان کنیم که هک کردن این رمز به سادگی به خاطر سپردن آن است. برای همین برای اینکه از اطلاعات خود  به بهترین شکل محافظت کنید، باید به دنبال رمزهای بسیار قدرتمند و قوی باشید. برای این امر می توانید از نرم افزارهای مختلفی که برای این امر طراحی شده اند استفاده کنید. نرم افزار های تعیین رمز قدرتمند در اینترنت شامل موارد مختلفی بوده که هر کدام از آن ها ویژگی های مخصوص به خود را دارند که در ادامه این مطلب قصد داریم تا به بررسی هر کدام از این نرم افزارها بپردازیم و با شما درباره مزیت ها و ویژگی های آن ها بگوییم. پس تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

LastPass

از محبوب ترین و بهترین نرم افزارهایی که برای مدیریت پسورد مورد استفاده قرار می گیرد، می توانیم به Lastpass اشاره داشته باشیم. ویژگی های مختلفی در این نرم افزار به کار گرفته شده اند که باعث محبوبیت این نرم افزار شده اند. امنیت این اپلیکیشن بسیار بالا بوده و با محیط کاربری فوق العاده ای که دارد، باعث خواهد شد تا شما بتوانید امنیت پسوورد خودتان را امتحان کنید و در صورت مورد قبول بودن از آن نهایت بهره را ببرید.

اگر بخواهیم به طور کلی این موضوع را مورد بررسی قرار دهیم می توانیم اینطور بیان کنیم که LastPass نرم افزاری بوده که مبتنی بر وب است؛ در صورتی که نسخه های مختلف آن برای اندروید و ios نیز وجود دارند.

LogMeOnce

از دیگر نرم افزار های تعیین رمز قدرتمند در اینترنت می توانیم به LogMeOnce اشاره داشته باشیم. این نرم افزار به صورت رایگان و پولی ارائه می شود. قاعدتا نسخه پریمیوم آن می تواند ویژگی های بهتری را از خود ارائه دهد ولی با این وجود نسخه رایگان نیز می تواند برای شما مفید و کمک کننده باشد. با کمک این نرم افزار می توانید مشخص کنید که اطلاعات در دستگاه ذخیره شوند یا کارت حافظه مجزا. این نرم افزار یک ویژگی و قابلیت فوق العاده دارد و آن نیز این بوده که اگر فردی بخواهد از گوشی شما استفاده کند، عکس او ثبت خواهد شد و شما می توانید متوجه شوید که به چه کسی اعتماد کنید و به چه کسی اعتماد نکنید. ویژگی های امن ترین سرور مجازی ترید چیست؟

Dashlane

اگر بخواهیم از بهترین نرم افزار های تعیین رمز قدرتمند در اینترنت یاد کنیم، Dashlane یکی از بهترین گزینه ها به شمار می رود. استفاده از این نرم افزار مزیت های زیادی را برای شما به همراه دارد که از جمله آن ها می توانیم به امنیت بسیار بالا اشاره داشته باشیم. همچنین این نرم افزار توانایی ذخیره یادداشت را نیز دارد. این نرم افزار را می توان بر روی مرورگر، ویندوز و نسخه های موبایل داشت و از آن نهایت بهره را برد. اگر نسخه پولی این اپلیکیشن را نصب کنید، در آن صورت می توانید به اشتراک گذاری و همگام سازی نامحدود دسترسی پیدا کنید. نسخه رایگان این برنامه می تواند برای شما کارآمد باشد.

جمع بندی

در این مطلب سعی کردیم تا اطلاعات جامعی را به شما درباره نرم افزار های تعیین رمز قدرتمند در اینترنت بدهیم. در این مطلب به معرفی چند نمونه از نرم افزارها پرداختیم تا با کمک آن ها راحت تر بتوانید رمز عبور خودتان را مدیریت کنید. پس اگر امنیت اطلاعاتتان برایتان از اهمیت بالایی برخوردار است، حتما از این نرم افزارها استقبال کنید. همچنین شما بر اساس سیستم عاملی که در دسترس دارید، می توانید نسبت به دانلود اقدامات لازم را انجا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد