24 ساعته

24 ساعته با رویدادهای ایران و جهان

24 ساعته

24 ساعته با رویدادهای ایران و جهان

اثرات مثبت یا منفی خرید تبادل بک لینک یا تبادل بک لینک

افزایش ترافیک وب سایت یکی از اهداف هر کسب و کار دیجیتالی است. یکی از راه های افزایش ترافیک و رتبه بندی موتورهای جستجو برای وب سایت ها و وبلاگ ها، استفاده از تبادل لینک با وب سایت ها و وبلاگ های دیگر است. این شغل ممکن است به معنای به اشتراک گذاری گزارش های فروش باشد. تبادل لینک یکی از ساده ترین و آسان ترین راه ها برای بهبود رتبه سئو سایت شما است. ممکن است در مورد نحوه به اشتراک گذاری پیوندها برای بهبود رتبه سئو خود شنیده باشید. این روش در سراسر اینترنت تبلیغ می شود، اما در طرف مقابل شایعاتی وجود دارد که می توانید در این مقاله بیشتر در مورد آنها مطالعه کنید.

تبادل بک لینک چیست؟  اثرات مثبت یا منفی خرید تبادل بک لینک یا تبادل بک لینک

تبادل لینک توافقی است بین دو یا چند وب سایت برای پیوند دادن به یکدیگر و گاهی اوقات به عنوان پیوند متقابل از آن یاد می شود. با تبادل لینک می توانید به سرعت بک لینک های زیادی برای یک وب سایت خاص بسازید. هنگامی که برای پلتفرم های تبادل لینک مانند Statlink و LinkTak ثبت نام می کنید، یک کد HTML تبدیلی دریافت می کنید که تبلیغات را در سایر وب سایت های عضو شبکه تبادل لینک نمایش می دهد. تبادل لینک فرآیند بسیار ساده ای بود. به این ترتیب سایت های شریک خود را پیدا می کنید و یکدیگر را تبلیغ می کنید. این روش بسیار موثر و سودآور بود و توجه بسیاری از شرکت های اینترنتی را به خود جلب کرد.

صفحاتی که برای تبادل لینک استفاده می شوند معمولا صفحات خاصی برای بازاریابی وب سایت شما هستند. موضوعات مقالات عبارتند از: "شرکای ما"، "رای دهندگان برتر ما"، "پیشنهاد ما" و ...

تبادل بک لینک امروزه به آسانی و گرانی سابق نیست. زیرا در دنیای دیجیتال مارکتینگ همه چیز به سرعت در حال تغییر است و شما باید خودتان را تغییر دهید. اما آیا تبدیل URL هنوز کار می کند؟ آیا هنوز هم می توانید برای بهبود سئوی خود به تبادل لینک اعتماد کنید؟

فواید و پیامدهای تبادل لینک چیست؟

لینک بیلدینگ راهی برای افزایش اعتبار وب سایت و بهبود کیفیت سئو است. موتورهای جستجو وب سایت شما را در بالای نتایج جستجو رتبه بندی می کنند، با این فرض که وجود لینک ها نشان دهنده اعتبار وب سایت شما است. با این حال، امروزه همه چیز کاملاً تغییر کرده است و شما نمی توانید بدون ترس بک لینک ایجاد یا خریداری کنید. البته، وب سایت شما با ارائه خدمات خرید بک لینک محکم، جریمه ای برای شما تضمین نمی کند. البته در این بخش تعدادی از موثرترین روش‌های استفاده از تبادل لینک در دنیای دیجیتال مارکتینگ امروزی را فهرست می‌کنیم.

ارتباط با رقبا ممنوع!

مهمترین نکته در هنگام استفاده از تبادل لینک توجه به وب سایتی است که قصد تبادل لینک با آن را دارید. اگر می توانید یک شریک مناسب در بین وب سایت های محبوب و با کیفیت پیدا کنید، تبادل لینک با آنها ایده خوبی است. لطفاً توجه داشته باشید که این وب سایت ها باید حاوی محتوای مرتبط با وب سایت شما باشند یا تبادل پیوند با آنها ممکن است تأثیر نامطلوبی بر وب سایت شما بگذارد. یک وب سایت با کیفیت، وب سایتی است که آرشیو بزرگی از اطلاعات اصلی را ارائه می دهد که مخاطبان شما را علاقه مند می کند. مراقب باشید از سایت های تبادل لینک رقیب بازدید نکنید. شما باید وب سایتی را پیدا کنید که رتبه سئو بالایی داشته باشد، محتوای مرتبط با وب سایت شما داشته باشد و رقیب مستقیم کسب و کار شما نباشد. شاید بگویید سخت است! با این حال، با گزینه های مناسب، می توانید از یک روش تبادل لینک موثر و ارزان نهایت استفاده را ببرید. پس مزایای این روش را دست کم نگیرید.

معایب تبادل بک لینک چیست؟

همانطور که قبلاً اشاره کردیم، هنگام به اشتراک گذاری پیوندها همه چیز به طرز چشمگیری تغییر کرده است. تفاوت بین فرآیند ارتباط امروزی با ده سال پیش چیست؟ با گذشت زمان، موتورهای جستجو متوجه شدند که این نوع بک لینک ها معیار واقعی اعتبار و محبوبیت وب سایت شما نیستند. آنها همچنین دریافتند که تبادل لینک می تواند به کسب و کارها کمک کند تا رتبه سئوی خود را بدون تلاش زیاد افزایش دهند.

برای حل این مشکل، موتورهای جستجو ارزش تبادل لینک را در رتبه بندی وب سایت کاهش داده و لینک های تکراری را کاملا بی فایده تلقی کرده اند. این را می توان برای پیوندهای جانبی نیز اعمال کرد.

تبادل لینک کنیم یا نه؟

با این تغییر در موتورهای جستجو، برخی از افراد فرآیند به اشتراک گذاری لینک ها را به کلی متوقف کردند زیرا حتی می ترسیدند که موتورهای جستجو لینک های جعلی را جریمه کنند. البته بد نیست بدانید که به گفته برخی از کارشناسان، واقعا هیچ چیز ممنوعه ای برای به اشتراک گذاشتن این رابطه وجود ندارد. مهمترین چیز این است که هزینه این فرآیند بسیار کمتر از قبل است. بنابراین برای استفاده از لینک های وابسته، در صورت استفاده از روش های ذکر شده در بالا، می توانید کسب و کار خود را با مشکل مواجه کنید. برای استفاده خوب از این روش همانطور که در قسمت قبل توضیح دادیم باید نکات زیادی را در نظر داشت. دوران تلاش برای کسب نمرات بالا به پایان رسیده است. موتورهای جستجو در فریب دادن لینک های خارجی جعلی در وب سایت ها و ارزیابی آن لینک ها در رتبه بندی سئو وب سایت هوشمندتر شده اند. البته ما همچنان خرید یک گزارش تبلیغاتی معمولی را توصیه می کنیم. این روش یکی از بهترین روش های رتبه بندی است.

در صورت تمایل به دریافت مشاوره در این زمینه کافیست با شماره 09114934623 تماس بگیرید و یا به وب سایت neshoonet.ir و صفحه مشاوره سئو مراجعه کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد