24 ساعته

24 ساعته با رویدادهای ایران و جهان

24 ساعته

24 ساعته با رویدادهای ایران و جهان

مشتریان دستگاه تصفیه آب

مجاورت این سنگها با آب سبب میشود ترکیبات معدنی به آب برگردند؛ کاری که سنگهای طبیعی چشمه انجام میدهند و به همین دلیل است که آب چشمه، آبی معدنی طلقی میشود. درحالیکه وقتی یک دستگاه آب تصفیه کن خانگی داشته باشید، آبی که مصرف میکنید آبی بسیار تازه است که تصفیه شده در اختیار شما قرار میگیرد. اصولا" سختی اب را بر حسب میلی اکی والان در لیتر و یا میلی گرم در لیتر یا میلی گرم در لیتر کربنات کلسیم مورد سنجش قرار می گیرد. به طور معمول آب های سبک تر از 50mg/l بر حسب کربنات کلسیم خورنده هستند. در صورتی که آب های با سختی بالاتر از80mg/l باعت می شود که مصرف صابون بالاتر برود. و همچنین لازم به یاد آوری است که سختی بالاتر از 180mg/i باعث می شود که در لوله های و سیستم های آبرسانی دچار ایجاد رسوب گردد. همچنین وجود سرب کادیوم روی و مس در آب ممکن است در از خوردگی لوله توسط آب های سبکتر بوجود بیاید. با این تفاصی مقدار سختی مطلوب در آب ها باید بین 50 تا 80mg/l درلیتر باشد . معمولا" از سختی 80تا 150 بعنوان سختی قابل قبول یاد می شود. زیرا سختی و قلیائیت هر دو بر حسب کربنات کلسیم انداره گیری و محاسبه میگردند.


زیرا هر محصولی آلاینده هایی را که ممکن است در کمین آب شما وجود داشته باشد را نیز از بین نمی برد. 8- بهتر است سالی 1 بار بدون اینکه شیر باز شود مغزی شیر را روغن کاری و یا گریس کاری کنید. 7- در زمان حرکت دادن شیر اهرم آن را به طرف خود کشید و پس از جابه جایی به آرامی رها کنید تا از رساندن آسیب به شیر جلو گیری شود. برای اینکه بهترین فیلتر تصفیه آب را برای خانه و یا محل کارتان انتخاب کنید باید چند نکته مهم را حتما مد نظر داشته باشید. سختی کربنات و بی کربنات : بخش عمده ای از سختی کل آب ها که از نظر شیمیایی معادل کربنات و بی کربنات موجود درون آب می باشد. شوند. فیلترهای یووی با استفاده از از لامپ اشعه فرابنفش، میکروب های موجود در آب را می کشند و به سالم و بهداشتی بودن آب آشامیدنی کمک می کنند. این نوع سختی گیر رزینی نیمه اتوماتیک در اصل همان دستگاه سختی گیر با شیر سلووالو نیمه اتوماتیک می باشند که منظور از نیمه اتوماتیک بودن آن غیر قابل برنامه ریزی بودن حالت کارکرد و حالت مکش آب نمک می باشد که آب به وسیله یک انژکتور از درون مخزن آماده سازی نمک مکش می شود.


شاید این سوال در ذهنتان ایجاد شود که سیستم اسمز معکوس بکار رفته در این دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی دقیقا چیست ؟ قیمت سختی گیر اتوماتیک در مقایبسیه با نوع نیمه اتوماتیک آن از قیمت بیشتری برخوردار است و عمده این اختلاف قیمت شیر اتوماتیک می باشدتی گیر رزینی نیمه اتوماتیک. دستگاه تصفیه آب UFV به همراه یک شیر برداشت اهرمی از جنس کروم عرضه میشود. در بیشتر کشورها وجود آب آشامیدنی برای توسعه و پیشرفت آن کشور امتیاز بالایی محسوب میشود. شرکت آبینه  تمامی قطعات مربوط به دستگاه های تصفیه آب را در خود شرکتش تولید می کند که دارای کیفیت بسیار بالایی هستند. را با کارشناسان و متخصصان این زمینه در میان بگذارید تا آن ها مناسب ترین نوع و مدل را به شما معرفی نمایند. به طور کلی با بررسی کردن صحیح اتصالات و لوله ها می توانید مشکل موجود را ریشه یابی کرده و آن را رفع نمایید. وجود ممبران، دستگاه تصفیه را از هر نظر ایده آل میکند. در نظر داشته باشید که در زمان قطع آب و برق به میزانی که داخل مخزن ذخیره آب تصفیه شده داشته باشید میتوانید بدون افت فشار از آن بهره گیری نمایید که این موضوع نیز از دیگر مزایای خرید دستگاه آب تصفیه کن محسوب میشود.


لازم است که پس از دقت فراوان در انتخاب مارک و مدل مناسب دستگاه تصفیه آب، اقداماتی را جهت نگهداری از دستگاه انجام داد تا حداکثر کارایی و بهره وری را داشته باشد. راه حل دیگر تصفیه موضعی آب خاکستری (فاضلاب خانگی) است که امکان استفاده و بهره برداری مجدد از آب در سرچشمه را فراهم میکند و در نتیجه از هزینههای پمپاژ اضافی جلوگیری میکند. از غشاء اسمز معکوس استفاده می شود. عوامل زیادی تأثیر بسیاری بر قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی اسمز معکوس دارند. خرید انواع دستگاه تصفیه آب خانگی با بهترین قیمت از فروشگاه تعمیر نوین .فروش دستگاه تصفیه آب خانگی با گارانتی 24 ماهه و نصب و ارسال رایگان. نصب ارسال دستگاه های اورجینال تصفیه آسا در سراسر تهران و کرج رایگان بوده و همچنین ارسال به سراسر ایران حتی جزیره های کیش و قشم رایگان است. این مهم با ارائه اطلاعات و مقالات صحیح و همچنین تحویل محصولات به خریداران (با مشخصات واقعی آنها و بدور از تقلب) حاصل شده ؛ که اعتماد و لطف مشتریان” را در معرفی این سایت به دوستان و آشنایان در پی داشته است. شما نیز برای آگاهی از هزینه های احتمالی خدمات نمایندگی دستگاه تصفیه آب خانگی ما می توانید ارتباط لازم را برقرار کرده و اطلاعات لازم و مورد نیاز را جویا شوید.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد