24 ساعته

24 ساعته با رویدادهای ایران و جهان

24 ساعته

24 ساعته با رویدادهای ایران و جهان

پمپ کارواش صنعتی نکات مهم هنگام خرید پمپ کارواش صنعتی


مشخص است که اکثر خودروها از پمپ کارواش صنعتی برای افزایش فشار آب برای حذف کثیفی از بدنه خودرو استفاده می کنند. اساس کار پمپ کارواش صنعتی این است که انرژی مکانیکی را به آب منتقل می کند، این حرکت باعث بالا رفتن فشار آب می شود. انرژی مکانیکی آن به حدی است که کمترین سایش را در بدنه پمپ دارد. و مستقیماً به محیط مورد نظر منتقل می شود. در این مقاله قصد داریم انواع پمپ کارواش صنعتی و قیمت و کاربرد آنها را خریداری و انواع راکت پمپ کارواش جهانی را ارائه نماییم. برای خرید قطعات صنعتی با ما همراه باشید.


انواع پمپ کارواش صنعتی

پمپ های کارواش بر اساس عملکرد و عملکرد به دو نوع پمپ جابجایی مثبت و پمپ های گریز از مرکز با نام های مختلفی شامل پمپ های پیستونی و دیافراگمی، پمپ های شیمیایی و پمپ های مغناطیسی تقسیم می شوند. پمپ، دوز پمپ، لوپ پمپ، پمپ سانتریفیوژ پمپ آب و فاضلاب، پمپ خود پرایمینگ، پمپ گریز از مرکز عمودی، پمپ گریز از مرکز چند مرحله ای، پمپ گریز از مرکز افقی و پمپ شناور همگی از پمپ های کارواش صنعتی هستند. در ادامه به توضیح مختصر اجزای پمپ های صنعتی می پردازیم. پمپ رفت و برگشتی یا پمپ پیستونی: اجزای این نوع پمپ عبارتند از: پیستون، شیر ورودی و شیر خروجی. به طور کلی، پمپ پیستونی دارای حجم آب یا دبی کم است، اما فشار بالایی دارد.

پمپ دیافراگمی یا پمپ دیافراگمی: اجزای یک پمپ دیافراگمی عبارتند از دیافراگم، کمپرسور، موتور هوا و پمپ شیمیایی. دو نوع وجود دارد: فلزی و غیر فلزی. اجزای غیرفلزی بسته به شرایط خوردگی خاص می توانند سرامیک، کربن، شیشه، لاستیک و غیره باشند، در حالی که اجزای نوع فلزی می توانند از فولاد، تیتانیوم، آهن یا برنز باشند. پمپ های شیمیایی معمولا برای مایعات صنعتی و مواد غذایی استفاده می شود. پمپ گریز از مرکز: اجزای یک پمپ گریز از مرکز شامل پروانه، پوشش حلزونی، یاتاقان ها و شفت می باشد. معمولا برای شستشوی خودرو از پمپ های پیستونی یا پیستونی استفاده می شود. قبل از خرید پمپ کارواش صنعتی و اطلاع از قیمت، باید اطلاعات کاملی در مورد تولید کنندگان پمپ کارواش معروف و با کیفیت داشته باشید.

انواع برندها و شرکت های ارائه دهنده پمپ کارواش صنعتی

شرکت پامپیران یکی از قدیمی ترین و با کیفیت ترین تولید کنندگان پمپ های صنعتی در ایران می باشد. این شرکت محصولات خود را تحت لیسانس آلمان عرضه می کند. و شامل تمامی استانداردهای بین المللی می باشد. و شرکت هایی مانند نوید موتور، آذر فولاد و نوید سهند از زیرمجموعه های پامپیران هستند. فعالیت این شرکت در زمینه تولید پمپ های کفی، پمپ های روغن داغ، پمپ های شناور، پمپ های گریز از مرکز می باشد. برتولینی یکی از قدیمی ترین و بهترین تامین کنندگان پمپ کارواش صنعتی در ایتالیا می باشد. این شرکت ابتدا فعالیت خود را در زمینه ماشین آلات کشاورزی آغاز کرد و امروزه این برند پمپ کارواش صنعتی بهترین نوع پمپ می باشد. شرکت برتولینی بیشترین فعالیت خود را در زمینه پمپ کارواش به تولید پمپ های پیستونی و دیافراگمی اختصاص داده است. برای اطلاعات بیشتر در مورد برتولینی ایتالیا کلیک کنید. شرکت KSB یکی از پمپ های بسیار معروف کارواش صنعتی با کیفیت بالا در ایران می باشد. KSB یک برند آلمانی است و محصولات آن از نظر اصول و استاندارد در سطح جهانی قرار دارند. محصولات این شرکت عمدتاً پمپ های کفی، پمپ های سانتریفیوژ و پمپ های آب گرم می باشد. شرکت EBRARA یکی از برندگان مطرح در آسیا در زمینه پمپ کارواش صنعتی Ebarara می باشد. و بیشتر تولیدات آن در زمینه تجهیزات صنعتی می باشد. از جمله پمپ ها، کمپرسورها و پمپ ها. شعار معروف این شرکت استفاده صحیح از آب و حفظ منابع طبیعی است. این شرکت در کشورهای اروپایی نیز فعالیت می کند. اکثر محصولات EBRARA عبارتند از پمپ کف، پمپ گریز از مرکز، پمپ خانگی، پمپ کف، پمپ دوغاب، پمپ سیرکولاسیون، پمپ شناور.

کلیه برندها و شرکت های عرضه کننده پمپ کارواش صنعتی

شرکت آمریکایی Oberdorfer یکی از قدیمی ترین تولید کنندگان پمپ های کارواش صنعتی می باشد. اولین نوع پمپ تولید شده توسط Oberdorfer پمپ دنده ای بود. این شرکت یکی از مشهورترین شرکت های دنیا در زمینه پمپ می باشد. محصولات این شرکت در سطح جهانی کیفیت بسیار بالایی دارند. همانطور که قبلا ذکر شد، شروع و بخش اصلی فعالیت این شرکت تولید پمپ های دنده ای است، اما اخیرا شرکت Oberdorfer با یکی از تولیدکنندگان تجهیزات صنعتی Gardner Denver برای تولید طیف وسیعی از محصولات همکاری کرده است. پمپ های تزریق، پمپ های گریز از مرکز و پمپ های لاستیکی. برنده این و پمپ های کارواش صنعتی یکی دیگر از شرکت های آسیایی است. این شرکت در مدت زمان کوتاهی جایگاه خود را در جهان پیدا کرده و محصولات باکیفیت را با قیمت مناسب ارائه می دهد. محصولات لیو چین به تمامی کشورها صادر می شود. محصولات اصلی این شرکت موتور پمپ، پمپ گریز از مرکز، پمپ خانگی، پمپ گل، پمپ سیرکولاسیون و پمپ کف است. اکنون که با تولیدکنندگان مختلف آشنا شدید، برای خرید باید با شرایط استفاده و اصطلاحات فنی مربوط به پمپ کارواش صنعتی آشنا شوید.

مشخصات اصطلاحات فنی و اجزاء پمپ ماشین صنعتی

فشار عملیاتی: مقدار توانی که یک پمپ می تواند تولید کند که معمولاً در بار اندازه گیری می شود. نرخ جریان: حجم آب یا سرعت جریان آب را در خروجی پمپ تعیین می کند. دقت داشته باشید که نوع روغن پمپ واشر خودرو صنعتی برای تعویض و روغن کاری پمپ را از نمایندگی خریداری کنید یا به کارت گارانتی مراجعه کنید. روغن پمپ کارواش را هر چند ماه یکبار تعویض کنید تا از کارایی اصلی پمپ لذت ببرید. این کار باعث افزایش عمر پمپ کارواش شما می شود. برای خرید پمپ کارواش صنعتی باید اجزای مختلف پمپ، اجزای مختلف آن را بشناسید: موتور، پمپ، شلنگ، نازل و در صورت نیاز موتور موتور پمپ: سوخت گازی پمپ کارواش صنعتی استفاده می کند. یک موتور برای افزایش قدرت پمپ: انواع پمپ ها و پمپ های کارواش های صنعتی در بحث های بالا مورد بحث قرار گرفته است اما پمپ های محوری به دلیل قدرت کم در کارواش های خانگی مورد استفاده قرار می گیرند. شیلنگ شستشوی خودرو: شلنگی است که برای پاشش و هدایت آب خروجی از پمپ شستشوی خودروهای صنعتی استفاده می شود. نازل: در شستشوی خودرو از نازل های مختلفی استفاده می شود. برای انتخاب نازل، باید نازلی را انتخاب کنید که با فشار و نوع پاششی که می خواهید انجام دهید، مناسب باشد. خرید پمپ کارواش صنعتی

خرید پمپ کارواش صنعتی محصولات شرکت اندرس هاوزر



برای خرید پمپ آب کارواش صنعتی باید با توجه به نیاز خود، نوع خودرو و محیط کارواش اقدام به خرید نمایید. شما باید برندهای معروف و کیفیت بالا که در بحث شرکت های معروف ارائه دهنده پمپ کارواش صنعتی و خدمات فروش این شرکت ها توضیح داده شده است را یاد بگیرید. سپس اقدام به خرید نمایید. پس از خرید پمپ کارواش به لوازم جانبی خودرو نیاز دارید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد