24 ساعته

24 ساعته با رویدادهای ایران و جهان

24 ساعته

24 ساعته با رویدادهای ایران و جهان

کفکش راد پمپ

در چه شرایطی از پمپ راد چان استفاده می شود؟

پمپ کف میله ای را می توان در موارد زیر استفاده کرد:

چاه های عمیق برای مزارع و باغ ها: متأسفانه به دلیل کمبود منابع آبی در سال های اخیر مجبور به حفر چاه های عمیق تری برای به دست آوردن آب با کیفیت برای کشاورزی هستیم. البته میزان برداشت آب از سطح آب زیرزمینی باید به گونه ای تنظیم شود که تا حد امکان کمتر آسیب ببیند و بتوان منابع آب را تعمیر و تعویض کرد. در هر صورت در شرایط فعلی که باید آب را از اعماق زمین به سطح زمین منتقل کنیم، چاره ای جز استفاده از چندین پمپ شناور مرغوب از جمله پمپ شناور راد نداریم. استفاده از محصولات این شرکت به دلیل طول عمر زیاد از تنش آبی در مزارع و باغ ها جلوگیری می کند و تامین آب پایدار را برای مزارع تضمین می کند و برای حفاظت از زمین های زراعی، باغ ها و ... استفاده می شود. عملکرد را بهبود می بخشد.

انتقال آب از رودخانه به مزارع پرورش ماهی و...: آیا تا به حال آبنمای بزرگ و زیبایی در وسط حوضچه پرورش ماهی دیده اید؟ آب این آبنماهای جذاب از چشمه های مجاور یا رودخانه های مجاور مزرعه پرورش ماهی با قدرت پمپ های اسکیمر یا پمپ های گریز از مرکز شرکت های معتبر و با کیفیت از جمله شرکت راد به استخر منتقل می شود و تعادل آب در استخر را حفظ می کند. هوادهی بهتری برای ماهی ها و رشد و تغذیه آنها فراهم می کند. با توجه به حساسیت ماهی های سردآبی مانند سالمون به کمبود اکسیژن در آب و برای تامین آب سالم و مداوم در این مزارع استفاده از پمپ های شناور برای این منظور توصیه می شود.

تخلیه چاه های صنعتی و مسکونی: پمپ های کف برای تخلیه انواع چاه هایی که برای دفع یا ذخیره فاضلاب خانگی و صنعتی استفاده می شود استفاده می شود. ویژگی منحصر به فرد پمپ چرخ که منجر به استفاده از این محصول برای این منظور می شود، بدنه ضد خوردگی و زنگ زدگی آن است که باعث دوام بالای محصولات این شرکت به کار رفته در اطراف این گونه مواد می شود.

صنعت نفت و پتروشیمی: صنعت نفت و پتروشیمی یکی از صنایع پویا کشور و جهان است. پمپ های سانتریفیوژ میله ای را می توان برای انتقال انواع میعانات نفتی، روغن و سایر محصولات مایع پتروشیمی استفاده کرد.

صنعت ساخت: پمپ شناور راد می تواند در صنایع مختلف تولیدی برای انتقال انواع مایعات از مخازن ذخیره به خط تولید استفاده شود.


انواع پمپ های شناور چیست؟

از مهم ترین محصولات پمپ زمینی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

پمپ گریز از مرکز: بدنه و قسمت های داخلی پمپ از فولاد ضد زنگ ساخته شده است که باعث افزایش طول عمر این دستگاه می شود. پمپ های گریز از مرکز را می توان در مناطق سردسیر استفاده کرد. کاربرد اصلی پمپ جابجایی آب و مایعات خوراکی با دمای پایین (40 درجه به پایین) است و در برخی از مدل های بهینه (سری W) پمپ را می توان در آب غوطه ور کرد. از نکات بارز این پمپ می توان به کاهش صدای پمپ اشاره کرد. مصرف انرژی این پمپ با حذف هوای خنک کننده بهینه شده است و دمای الکتروموتور پمپ به دلیل عبور آب از موتور الکتریکی کاهش می یابد. پمپ های سانتریفیوژ را می توان در زیر زمین یا در تاسیسات بسته استفاده کرد.

متن کامل مقاله را بخوانید: https://abniro.com/water-pump/raad-pump/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد