24 ساعته

24 ساعته با رویدادهای ایران و جهان

24 ساعته

24 ساعته با رویدادهای ایران و جهان

یادگیری سریع زبان انگلیسی و انتخاب هوشمندانه محل تدریس برای آزمون آیلتس

معلم خصوصی زبان انگلیسی؛ راهی سریع برای یادگیری زبان آیلتس

به گزارش تجارت خبرگزاری مهر، بارها پیش آمده که هر کدام از ما در یادگیری زبان انگلیسی کوتاهی می کنیم. گاهی اوقات انتخاب سبک یادگیری ما را به بیراهه می برد و گاهی اوقات منحنی طولانی یادگیری ما را خسته و از ادامه دادن دلسرد می کرد. یادگیری زبان انگلیسی فرآیند کوتاهی نیست، به خصوص اگر هدف آموزش زبان انگلیسی از پایه باشد. این روند آموزشی زمانی با دقت بیشتری صورت می گیرد که موضوع رفتن به خارج از کشور نیز مطرح شود و دانش آموز برای شرکت در آزمون آیلتس یا آمادگی برای آزمون تافل نیاز به تقویت زبان خود برای مدت معینی دارد.

اما با تمام این سختی‌ها، می‌توان این بار تصمیم خوبی گرفت تا به یک راه کوتاه‌تر برای یادگیری سریع زبان انگلیسی برای آیلتس و سایر مقاصد تحصیلی رسید. در واقع، استفاده از میانبرها در امتداد منحنی یادگیری ما را در کمترین زمان به مقصد می رساند. کلاس های زبان انگلیسی یک راه میانبر محبوب و سریع برای یادگیری زبان است. اما چگونه می توانید با کمک یک معلم خصوصی از روند یادگیری لذت ببرید و در سریع ترین زمان ممکن به آنجا برسید؟

چقدر طول می کشد تا آیلتس بگیرید؟

همه ما در مورد مسائل و مشکلات مهاجرت می دانیم. همه ما از مزایا و معایبی که برای این سفر باید صعود کنیم می دانیم. کسانی که بازدید می کنند در مورد مزایا و معایب این مسیر زیاد صحبت می کنند. اما در اینجا در مورد امید و کاهش این مشکل صحبت خواهیم کرد. دغدغه بسیاری از زبان آموزان یادگیری زبان انگلیسی برای مسلط و مسلط شدن به زبان انگلیسی است.

به خصوص اینکه اکثر زبان آموزانی که هدفشان آیلتس یا تافل است، زمان محدودی دارند و نمی توانند با استفاده از هیچ روشی شروع به یادگیری زبان انگلیسی کنند. معلمان خصوصی زبان یکی از سریع ترین راه ها برای یادگیری زبان هستند. زیرا معلم ویژه زبان هر کلاس با توجه به زمان و اهداف زبان آموز، روش های تدریس را توسعه داده و بر اساس سطح دانش آموزان خود آموزش را آغاز می کند. در این فرآیند یادگیری، دانش آموزان فرصت یادگیری و دستیابی به مهارت ها را در مدت شش ماه تا یک سال خواهند داشت. حتی افرادی که انگلیسی را خیلی خوب می دانند و در تلفظ و مکالمه خود تا حدی مشکل دارند می توانند با این روش در عرض یک تا سه ماه به سطح بالایی از مکالمه انگلیسی دست یابند.

معرفی کتاب های زبان انگلیسی به ترتیب سطح

قطعا شناسایی و دسترسی به منابع یادگیری زبان انگلیسی دشوار است. شناسایی کتاب ها به زبان انگلیسی بر اساس سطح، وظیفه هر زبان آموزی نیست. به دلیل فراوانی منابع برای یادگیری زبان انگلیسی، دانش آموز دچار سردرگمی می شود. یکی از نکات مهم در مورد کلاس های خصوصی زبان، رفع این باورهای غلط است. زیرا یک معلم خصوصی زبان با اطلاعات و روش هایی که برای تدریس انتخاب کرده است، منبعی غنی از دانش است. او به لطف سال ها تدریس زبان و تجربیات فراوان، شناخت کاملی از کتاب ها و ابزارهای زبان آموزی نیز پیدا کرده است و بسته به سطح دانش آموزان خود، کتاب های مناسبی را برای مطالعه و تمرین بیشتر معرفی می کند.

مدرس خصوصی زبان انگلیسی؛ روشی سریع برای یادگیری آیلتس

یادگیری زبان انگلیسی را از کجا باید شروع کرد؟

این یک سوال رایج اما مهم است. اکثر مردم پاسخ قطعی برای این سوال ندارند. اما ما به شما می گوییم که زبان انگلیسی باید از جایی شروع شود که بتوانید سریعتر به مقصد برسید. هر زبان آموزی می تواند یک سبک یادگیری زبان را انتخاب کند. با چند کتاب به زبان انگلیسی شروع کنید و مهارت های زبانی خود را از بسیاری جهات مانند سلف استادی بهبود بخشید. اما آیا این روش ها می تواند دانش آموز را سریعتر به هدف برساند؟ ما به شما می گوییم که مشخص نیست. انتخاب این روش ها امری آزمون و خطا و یادگیری است. یادگیرنده از طریق آزمون، خطا و تجربه به تدریج می تواند راه صحیح یادگیری را تشخیص دهد، البته این روش می تواند عواقب زیادی برای او داشته باشد. یکی از این پیامدها از دست دادن زمان طلایی یادگیری است.

اما چرا از تجربیات دیگران برای یافتن راه درست برای به حداقل رساندن هزینه ها و پیامدهای انتخاب هایمان استفاده نکنیم؟ این روش یادگیری سریع زبان انگلیسی را می توان با افراد مجربی مانند معلمان خصوصی راحت تر دنبال کرد.

در تجربه خود، یک معلم زبان خصوصی می داند که برای چه درس هایی هزینه کرده است و با حذف مطالب و منابع غیر ضروری، می تواند زمان بیشتری را برای کمک به یادگیری بهتر دانش آموز صرف کند. در کلاس خصوصی تمرکز دانش آموز بسیار بیشتر است و چون کلاس گروهی نیست معلم می تواند توضیحات کامل تری به دانش آموز بدهد.

دوره زبان خصوصی کاملاً متناسب با دانش آموز است و معلم با توجه به میزان آمادگی زبان آموز، هدف یادگیری زبان و محدودیت زمانی او شروع به تدریس می کند. در ضمن در این کلاس نظارت و دقت معلم بر یادگیری دانش آموزانش بسیار بالاست و می تواند در جلسات مختلف میزان یادگیری خود را بسنجد.

هزینه یادگیری زبان انگلیسی در منزل

هزینه تدریس خصوصی در منزل یکی از بزرگترین دغدغه های زبان آموز برای انتخاب سریع راهی برای یادگیری زبان انگلیسی است. چون فکر می کنند ارزش درس زبان خصوصی از هر روش آموزشی دیگری بیشتر است. با این حال، برای یادگیری یک زبان باید به چند چیز بسیار مهم به طور همزمان فکر کرد و تصمیم گرفت. زمان لازم برای رسیدن به هدف، انرژی و زمان از دست رفته و هزینه های متحمل شده سه عامل مهم هستند. به عنوان مثال، زبان آموز باید در عرض یک سال شروع به یادگیری زبان کند تا برای آزمون آیلتس آماده شود. انتخاب وی با توجه به بودجه مورد نیاز شرکت در مطالعات گروهی و استفاده از روش حرارتی این مطالعات می باشد. البته این دانش آموز به دلیل هدف و سطح پایین زبانش در این زمان نمی تواند آماده شود. هر چند در این راه انرژی و هزینه زیادی برای رفتن به کلاس و مطالعه صرف می کرد.

اما اگر این زبان آموز مسیر یادگیری خود را عاقلانه انتخاب کند و از روشی مانند کلاس خصوصی با معلم زبان برای آمادگی در آزمون استفاده کند، با همان هزینه ای که برای کلاس پرداخت کرده است، می تواند در زمان دلخواه به نتیجه برسد بدون اینکه خسته شود. گروه

مدرس خصوصی زبان انگلیسی؛ روشی سریع برای مطالعه آیلتس

یادگیری سریع زبان انگلیسی و انتخاب هوشمندانه محل تدریس برای آزمون آیلتس

پلتفرم استادبانک اساتید خصوصی واجد شرایط را به مجموعه خود جذب کرده است زیرا دانشجویان علاقه مند به یادگیری سریعتر زبان انگلیسی هستند. شما می توانید با مراجعه به سایت مدرسان خصوصی استادبانک و یا تماس با شماره 02191005343 این مدرسان حرفه ای را بیابید و با کمک استادبانک و اساتید خصوصی این مجموعه راهی سریع برای یادگیری زبان انگلیسی برای آیلتس پیدا خواهید کرد. با تاخیر در شروع شهریه درخواست خود را برای شهریه امسال ارسال کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد