24 ساعته

24 ساعته با رویدادهای ایران و جهان

24 ساعته

24 ساعته با رویدادهای ایران و جهان

هر آنچه که باید در مورد راه اندازی بوفه بدانید


بوفه یکی از مهم ترین وسایل تزیینی منزل شماست پس بهتر است زمان کافی را برای چیدمان آن صرف کنید. منوی بوفه مخصوصاً برای تازه عروس ها بسیار مهم است زیرا می تواند خانه آنها را تحت تأثیر قرار دهد. البته برای انتخاب بوفه باید به دنبال گزینه های مناسب برای دکوراسیون خود باشید. در نهایت، وسایل داخلی را با همان سبک انتخاب کنید. در ادامه نکات لازم برای سازماندهی بوفه را بررسی می کنیم. با ما همراه باشید. https://www.stellinox.com/747-cooled-buffet-showcase-n1-varnished-beech-wood-3118704006055.html 

همه چیز در مورد چیدمان بوفه

امروزه مدل های متنوعی از بوفه ها در بازار یافت می شود که هر کدام طرح و اندازه خاص خود را دارند. برای انتخاب بوفه مناسب باید سبک دکوراسیون و محل قرارگیری این محصول را در نظر بگیرید. سپس هر آنچه را که نیاز دارید در این بوفه قرار دهید و اطراف آن را تزئین کنید.

مورد اصلی را انتخاب کنید

اولین قدم در ساختن بوفه این است که بزرگترین اقلام مورد نظر خود را در بوفه انتخاب کنید. حتما ظروف سنگین را از بقیه جدا کرده و در طبقات پایینی قرار دهید. ظروف کوچک در ویترین باید در قفسه های مرتفع و در معرض دید بیننده قرار گیرند.

چیدمان ظروف کوچکتر در نمایشگاه

چیدمان بوفه مستلزم قرار دادن دقیق ظروف کوچک است. برای انتخاب موقعیت مناسب باید قبل از چه اقلامی بررسی کنید که چه تعداد کالا در داخل بوفه استفاده شده است. آیا آنها را فقط برای پذیرایی از مهمانان می برید یا چند بار در هفته به آنها نیاز دارید؟

با پاسخ به این سوال می توانید بهترین موقعیت را برای قرار دادن ظرف انتخاب کنید تا بعدا به راحتی به آن دسترسی داشته باشید.

چیدمان لیوان و لیوان در بوفه

از جمله چیزهای دیگری که اغلب در محیط غذاخوری دیده می شود بشقاب ها و لیوان ها هستند. ارتفاع بشقاب ها و لیوان ها نسبت به سایر اقلام موجود در اتاق غذاخوری کمتر است، بنابراین بهتر است آنها را در طبقه بالایی اتاق غذاخوری قرار دهید. با این کار محتویات غذا بهتر می شود. مراقب باشید، اگر لیوان شماست، به روشن کردن محتویات غذا توجه کنید. این به افزایش جذابیت مطالب فروشگاه کمک می کند.

گروه بندی اقلام در بوفه

قبل از هر اقدامی، بهتر است وسایلی را که قصد دارید روی بوفه قرار دهید، گروه بندی کنید. شاید شما انواع مختلفی از کریستال، مس، برنز و غیره داشته باشید. شما چندین مجموعه سنج را انتخاب کرده اید. مراقب باشید، باید هر یک از این موارد را در طبقه جداگانه ای از بوفه قرار دهید.

چند ظرف شیک اضافه کنید

می توانید سورپرایز متفاوتی را به چیدمان بوفه خود اضافه کنید. از جمله این وسایل تزئینی می توان به تصاویر، تزیینات اشاره کرد. گلدان و... اشاره کرد. انتخاب هر کدام از این وسایل شیک به سلیقه شما بستگی دارد و به شما بستگی دارد.

استفاده از این تزیینات می تواند فضای بوفه را یکنواخت جلوه دهد، بنابراین استفاده از آنها برای چیدمان بوفه توصیه می شود. البته هنگام قرار دادن این تزیینات باید دقت کنید که همگی از داخل صفحه نمایش به وضوح قابل مشاهده باشند. ویترین و بوفه چوبی تانیل چوب

ترکیبی از مصالحه و تعادل

چیدمان بوفه

بوفه و پارتیشن

برای تهیه بوفه باید آیتم هایی با ارتفاع های مختلف انتخاب کنید. اطمینان حاصل کنید که فضای اطراف تجهیزات ناهموار است تا نتایج خوبی به تجهیزات بدهد. قرار دادن وسایل به صورت متقارن و نامتقارن قطعا تاثیر خوبی بر محیط اطراف شما خواهد گذاشت.

انتخاب اقلام بر اساس سبک بوفه

مراقب باشید، یکی از مهم ترین مواردی که برای چیدمان بوفه باید در نظر گرفت، سبک بوفه و هماهنگی وسایل داخل آن است. اقلامی که برای بوفه می خرید باید با سبک آن مطابقت داشته باشد. به عنوان مثال، اگر سبک بوفه کلاسیک است، می توانید از ظروف مسی برای تکمیل آن استفاده کنید. از طرفی برای یک بوفه مدرن می توانید از وسایل چینی با طرح های جذاب مدرن استفاده کنید. تانیل چوب

در این قسمت سعی کردیم تمام موادی که برای چیدمان یک بوفه نیاز دارید را بررسی کنیم. اگر اطلاعات کافی در مورد چیدمان بوفه ندارید، این مقاله را بخوانید که اطلاعات خوبی به شما می دهد. لطفا دقت کنید پیشنهاد می کنیم برای خرید اجناس بوفه از وب سایت ما دیدن کنید و از محصولات ما دیدن فرمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد