24 ساعته

24 ساعته با رویدادهای ایران و جهان

24 ساعته

24 ساعته با رویدادهای ایران و جهان

پمپ برتولینی چیست و چه کاربردی دارد؟


پمپ یکی از مهمترین وسایلی است که وظیفه افزایش فشار سیال و جریان سیال را بر عهده دارد. در این مقاله به بررسی پمپ برتولینی ارائه شده توسط نمایندگی پمپ برتولینی ایران و کاربردهای آن می پردازیم. پس تا پایان مقاله با ما همراه باشید. پمپ چیست و چه کاربردی دارد؟

پمپ ها یکی از مهم ترین وسایلی هستند که وظیفه افزایش فشار سیالات و جریان سیال را بر عهده دارند. در این مقاله به بررسی پمپ برتولینی عرضه شده توسط نمایندگی پمپ برتولینی در ایران و بررسی کاربرد آن می پردازیم. پس تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

پمپ چیست و چرا استفاده می شود؟

پمپ وسیله ای است که عملکرد مکانیکی دارد و برای انتقال و جابجایی مایعات با سرعت بالاتر استفاده می شود. همانطور که می دانید امکان انتقال مایعات در لوله ها وجود ندارد. بنابراین پمپ ها سیالات را به روش های مختلف جابجا می کنند تا بتوان آنها را به صورت عمودی یا افقی به مکان های دیگر منتقل کرد.

بمب برتولینی چیست؟

برتولینی نام یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده پمپ است که محصولاتی با کیفیت و بادوام تولید می کند. به طور کلی پمپ برتولینی به پمپ هایی اطلاق می شود که توسط این شرکت تولید و عرضه می شود.

در سال 1918 فردی به نام اوگو برتولینی شرکتی به نام Hidromechanika را تأسیس کرد. به عنوان اولین گام، این شرکت یک پمپ پیستونی مناسب برای سمپاشی و کشاورزی ایجاد کرد. این شرکت همزمان با توسعه صنعت کشاورزی تولیدات خود را گسترش داد و سپس تولید پمپ های پیستونی دیافراگمی و تنظیم کننده فشار را آغاز کرد. https://news-amazing.ir/?p=209290

این شرکت طی سال ها و تجربیات فراوانی که به دست آورده، محصولات هیدرومکانیکی کوچکی با صدای کمتر و وزن کمتر تولید کرده است. همچنین کیفیت محصولات این شرکت از عالی به عالی رسیده است و این باعث شده تا این شرکت به یکی از برترین تولیدکنندگان پمپ در دنیا تبدیل شود. جدای از این، این شرکت طیف گسترده ای از محصولات جدید، از جمله پمپ برتولینی یا پمپ کارواش برتولینی را توسعه داده است.

درباره پمپ کارواش برتولینی بیشتر بدانید

پمپ های شستشو در صنایع مختلف کاربرد فراوانی دارند. اما کاربرد اصلی آنها نظافت و بهداشت است که به دلیل فشار زیاد و آب شدن آب باعث بهبود و سرعت بخشیدن به شستشو و نظافت می شود که مصرف آب را به شدت کاهش می دهد. این پمپ ها در فرآیندی ارزان و سریع و با فشار بالا به شما آب با فشار کم و معمولی می دهند. شیرهای کارواش برتولینی به دو گروه اصلی اتصال مستقیم و شاسی تقسیم می شوند. همچنین از نظر تجهیزات فیزیکی از فولاد یا مس ساخته می شود. لوله های برتولینی معمولاً شامل 4 گروه هستند:

سری TM

جام جهانی سری

او WJCU را تماشا می کند

سری CA

کاربرد پمپ کارواش برتولینی

پمپ برتولینی کاربردهای فراوانی دارد و در هر سناریو یا شرایطی که نیاز به آب تحت فشار بالا باشد می توان از آن استفاده کرد. کاربردهای اصلی پمپ خود تمیز شونده برتولینی عبارتند از:

در کارواش برای شستن ماشین ها، وسایل نقلیه سنگین و سایر وسایل نقلیه استفاده کنید.

در نظافت، شستشوی پنجره ها و نظافت نمای ساختمان کاربرد دارد.

رنگ هایی مانند اپوکسی و ... را از آسفالت و جاده ها پاک می کند

برای تمیز کردن آلودگی های محیطی و حذف خاک، شن، گرفتگی و زنگ از سطوح مختلف بدون آسیب فیزیکی استفاده می شود.

شستشو و نظافت مناطق محلی مانند پارکینگ، بالکن، کارخانه ها و صنایع مختلف.

قطعات یدکی پمپ برتولینی

اگرچه پمپ ها عملکرد ساده ای دارند، اما این عملکرد ساده حاصل مونتاژ صدها قطعه کوچک و بزرگ است. به طور کلی از مهمترین ویژگی ها و لوازم جانبی پمپ کارواش برتولینی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

سیستم گرمایش Banyu

سطوح روغنی و چرب برای شستشو به آب داغ نیاز دارند. زیرا آب گرم می تواند چربی را حرکت داده و آن را تمیز کند. از آنجایی که پمپ های کارواش برتولینی با آب سرد کار می کنند، برای گرم کردن آب باید از سیستم گرمایشی استفاده شود.

با استفاده و نصب این دستگاه در موتور برتولینی، آب، مایع یا مایع دیگر موجود در پمپ به صورت جداگانه و خارج از محفظه موتور گرم می شود تا حرارت تولید شده به پمپ و تجهیزات آسیب نرساند و از عمر آن کاسته نشود. سیستم های گرمایشی در دو نوع برقی و دیزلی تولید می شوند که مدل دیزلی مایعات بیشتری را گرم می کند.

شلنگ

برای استفاده بهتر از پمپ های پیستونی بهتر است از شیلنگ هایی با مقاومت و تحمل فشار بیشتر استفاده شود. این شیلنگ در مدل استاندارد کابلی و دو لایه تولید می شود. نوع دوم در برابر فشار آب مقاومت بیشتری دارد.

نیزه ای با دهان

لنس و نازل در واقع به لوله ای گفته می شود که پمپ و کنترل کننده آن را تخلیه می کند. لنس به دو صورت مستقیم و برش تولید می شود. اگر از موتورهای الکتریکی با کلاچ استفاده می کنید، شفت های بریده شده انتخاب خوبی هستند.

کلام پایانی

گروه بازرگانی پمپ ایران طیف گسترده ای از ماشین لباسشویی و پمپ برتولینی را برای مصارف خانگی، کارگاهی و صنعتی ارائه می دهد. در صورت نیاز به این پمپ به سایت مجموعه پمپ ایرانی مراجعه کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد