24 ساعته

24 ساعته با رویدادهای ایران و جهان

24 ساعته

24 ساعته با رویدادهای ایران و جهان

بهترین فیلم دواین جانسون (راک)


فیلم «سان آندریاس».

یکی از بهترین فیلم های دواین جانسون «سن آندریاس» است. این فیلم توسط کارگردان براد پیتون ساخته شده و داستان یک زلزله قدرتمند در کالیفرنیا را روایت می کند. در این فیلم، دواین جانسون نقش ری گینز، خلبان هلیکوپتر نجات را بازی می کند که سعی می کند دخترش را در میان هرج و مرج ناشی از زلزله نجات دهد. این فیلم با میانگین امتیاز 6.1 در سایت IMDB توجه برخی از بینندگان را به خود جلب کرده است.

فیلم قدم زدن با سر بالا.

دواین جانسون در فیلم «پیاده روی طولانی» نقش یک کهنه سرباز و گروهبان سرسخت به نام کریس وان را بازی می کند. او به مبارزه با فساد و شر در شهر خود پیوست. این فیلم در سایت IMDB دارای امتیاز 6.3 است و داستان جالبی دارد که مخاطب را تحت تاثیر قرار داده است. برای تماشا بهترین فیلم های راک کلیک کنید.


فیلم سینما "اطلاعات مرکزی"

«هوش مرکزی» یکی از بهترین فیلم های دواین جانسون است. او در این فیلم به کارگردانی کوین هارت نقش اول را بازی می کند. دو مرد به طور تصادفی درگیر یک ماجراجویی جاسوسی می شوند که…

فیلم "Snitch".

اسنیچ به کارگردانی ریک رومن وو، نویسندگی جاستین هیث و ریک رومن وو و بازیگرانی چون دواین جانسون، بری پپر و جان برنتال ساخته شده است. داستان فیلم درباره مالک یک شرکت ساختمانی به نام جان متیوز است که پسرش جیسون به جرم قاچاق مواد مخدر دستگیر و به 10 سال زندان محکوم می شود. به عنوان پدری که از آزادی پسرش ناامید است، جان تصمیم می گیرد به دادستان جوآن کیگان در مبارزه با جنایات مواد مخدر کمک کند. او موافقت می کند که به عنوان یک مامور مخفی در دنیای مواد مخدر کار کند.

"سریع" کشتی خود را

فیلم «سریعتر» به کارگردانی جورج تیلمن جونیور و فیلمنامه آن بر عهده تونی گایتون و جو گایتون است. و دواین جانسون، بیلی باب تورنتون و الیور جکسون کوهن در آن بازی می کنند. داستان فیلم درباره مردی تنها است که به تازگی از زندان آزاد شده و به دنبال افرادی از گذشته خود می گردد که به او خیانت کرده اند. او همه آنها را مجبور می کند تا کفاره گناهانشان را بپردازند. او در این راه با فاجعه ای نیز مواجه می شود که تهدید می کند از روح جاودانه اش انتقام بگیرد. این مرد همچنین یک قاتل عجیب را برای پیگیری حرکات او استخدام کرده است.

فیلم "بیماری و سود".

این فیلم به کارگردانی مایکل بی و بر اساس فیلمنامه ای از کریستوفر مارکس و استفان مک فیلی، داستان واقعی زندگی دنیل لوگو را به تصویر می کشد. دنیل لوگو یک بدنساز اهل میامی است که در تلاش برای رسیدن به رویای آمریکایی خود است. او و دوستانش برای رسیدن به همه چیز و تحقق رویاهایشان تصمیم به دزدی و ربودن دیگران می گیرند.

اما داستان آنها ناگهان پیچیده می شود و این سه بدنساز با مشکلات زیادی روبرو می شوند. این فیلم بر اساس داستان واقعی منتشر شده توسط پت کالینز در میامی نیو تایمز، به دلیل خشونت بیش از حد، انتقاد از سبک کارگردانی و ناهماهنگی های تاریخی، نقدهای متفاوتی از منتقدان دریافت کرد.

فیلم «مومیایی برمی گردد»

فیلم The Mummy Returns به کارگردانی استفان سامرز ادامه‌ای از ماجراجویی‌های ایمهوتپ و اوکانل است. داستان این فیلم از مصر باستان شروع می شود و داستان یک جادوگر شیطانی به نام ایمهوتپ و ارتش خطرناکی که او رهبری می کند را روایت می کند.

ریک و اوکانل در تلاش برای یافتن مصنوع به دستبند آنوبیس دست می یابند، اما یک بار دیگر با ایمهوتپ مواجه می شوند. با وجود نقدهایی که از منتقدان دریافت کرد، این فیلم در گیشه موفق بود و به یکی از فیلم های مورد علاقه دواین جانسون تبدیل شد.

فیلم «هدایای سریع و خشمگین: هابز و شاو».

دواین جانسون و جیسون استاتهام در نقش لوک هابز و دکارد شاو در این فیلم حضور دارند. در این فیلم آنها با یک تهدید سایبری مواجه می شوند و باید با همکاری یکدیگر از شر این تهدید خلاص شوند.

با وجود نقدهای انتقادی، هابز و شاو در گیشه موفقی بود. با درآمد بیش از 760 میلیون دلار آمریکا. منتقدان خاطرنشان می کنند که با وجود صحنه های اکشن بالا و بازیگران حرفه ای، اما این فیلم توانست تجربه متفاوتی را در دنیای «سریع و خشن» به بینندگان بدهد.

یک فیلم هوشمند بگیرید

کارگردان: پیتر سگال

نویسنده: تام جی. استل و مت امبر

بازیگران: استیو کارل، آن هاتاوی و دواین جانسون

میانگین امتیاز در سایت IMDB: 6.5

در این فیلم شاهد ماجراهای ماکسول اسمارت، کارمند دفتر سازمان جاسوسی دولت آمریکا هستیم. زندگی او زمانی تغییر می کند که یک آژانس جاسوسی توسط یک گروه تبهکار مورد حمله قرار می گیرد. در این شرایط بحرانی، رئیس سازمان تصمیم گرفت ماکسول را به عنوان جاسوس استخدام کند و او را در تیمی با مامور 99 که بسیار جالب و شجاع بود، قرار دهد. این تصمیم واقعا مامور 99 را عصبانی کرد.

«هوشمند شو» بر اساس مجموعه تلویزیونی به همین نام ساخته شده است. این فیلم در گیشه موفقیت چشمگیری داشت. با فروش بیش از 230 میلیون دلار با بودجه 80 میلیون دلاری، موفقیت آن به حدی بود که بحث ها برای ساخت دنباله ای برای فیلم آغاز شد.

فیلم سفر به جنگل

کارگردان: Xaume Kuwait-Sera

نویسندگان: مایکل گرین، گلن فیکارا و جان ریکا

بازیگران: دواین جانسون، امیلی بلانت و ادگار رامیرز

میانگین امتیاز IMDB: 6.6

داستان ماجراجویی جنگل:

در سال 1916، دکتر لیلی هاتون، گیاه شناس انگلیسی، دیگر زندگی معمولی را دوست ندارد و رویای نجات زندگی در قلب جنگل های آمازون را در سر می پروراند. او مأموریت خطرناکی را برای تغییر جهان آغاز می کند. در طول راه، دکتر هاتن با کاپیتان فرانک وولف همراه با برادر خوش تیپش به نام مک گرگور آشنا می شود. به او گفته می شود که هر دو را با قایق چوبی خود از رودخانه آمازون عبور دهد.

حالا این سه انسان نترس و شجاع وارد قلب جنگل های آمازون می شوند. آنها به دنبال چیزی هستند که سال هاست وجود نداشته است. نفرین قرنی اما یک نجیب زاده بی رحم به نام شاهزاده خواکین نیز وجود دارد که آنها را تهدید می کند. او مصمم است که نقشه های آنها را خنثی کند و آنها را متوقف کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد