24 ساعته

24 ساعته با رویدادهای ایران و جهان

24 ساعته

24 ساعته با رویدادهای ایران و جهان

همه چیز درباره مواد شوینده لباسشویی


مانند هر وسیله دیگری، ماشین لباسشویی به مرور زمان کثیف می شود و رسوب آهک جمع می شود. در ماشین لباسشویی تمیز کردن ماشین لباسشویی بسیار مهمتر از سایر وسایل است زیرا ماشین لباسشویی خود یک وسیله تمیز کننده است. در این مقاله قصد داریم روش های نظافت و تمامی نکات مهم در مورد آن را به تفصیل توضیح دهیم.

تربیت بدنی ماشین لباسشویی

برای تمیز کردن و جرم گیری این قسمت، ابتدا ماشین لباسشویی را از برق بکشید و مطمئن شوید که خاموش است، سپس ماشین را با یک اسفنج نرم تمیز، آب و سفید کننده تمیز کنید. برای احتیاط و ایمنی بیشتر از پوست دستکش پلاستیکی استفاده کنید، یکی از اصلی ترین قسمت های کثیف این قسمت لاستیک دور درب ماشین لباسشویی است که در اثر رطوبت سیاه می شود و بوی بد این قسمت به دلیل باکتری هایی است که . با وجود بوی بد، می توانید لاستیک را جدا کرده و تمیز کنید و سپس صبر کنید تا خشک شود تا رطوبتی در این قسمت باقی نماند.

لباس های شسته شده را با سرکه، آب و جوش شیرین بشویید

ترکیب سرکه، آب و جوش شیرین یک شوینده ماشین لباسشویی بسیار قدرتمند و ارزان است.

برای شستن لباس ها با این ترکیب رعایت نکات زیر ضروری است. ابتدا محلول را داخل ماشین لباسشویی بریزید، سپس ماشین لباسشویی را در حالت روزانه قرار دهید و بعد از اتمام ماشین لباسشویی آن را روشن کنید، دیواره های ماشین لباسشویی را با اسفنج نرم (ترجیحا آغشته به محلول) تمیز کنید و با آن بشویید. آب گرم نیست برای تمیزی دائمی و سلامت لباسشویی بهتر است لباس های خود را هر دو ماه یکبار بشویید.

لباس ها را با مواد شوینده بشویید

این پودر برای ماشین های لباسشویی اتوماتیک استفاده می شود و در حین استفاده تمامی قطعات را تمیز می کند. همچنین استفاده از این پودرها بسیار سخت است و هیچ اثری از خود باقی نمی گذارد. از این حجم دهنده استفاده نکنید، پودر شوینده باقیمانده به فیلتر درام ماشین لباسشویی و غیره می رسد.

اگر می خواهید از مواد شوینده ضد رسوب استفاده کنید، ابتدا تمام ماشین لباسشویی را بردارید، سپس یک بسته مواد شوینده را داخل ماده شوینده بریزید، سپس ماشین لباسشویی را روی حالت شستشو و دمای آب را از 70 تا 90 درجه سانتیگراد تنظیم کنید و شروع کنید. شستشو.

با پودر جرم‌گیر لباس‌ها را رسوب‌زدایی کنید

به دلیل عدم وجود ذرات و رسوبات پودر لباسشویی در سوراخ وان و شستن لباس های بسیار کثیف داخل لاستیک، آب مرطوب و کثیف در اطراف درب ماشین لباسشویی به گردش در می آید و به مرور زمان ماشین لباسشویی را مسدود می کند. بوی بد مجبور به شستن این شستن و جرم گیری اقلام لباسشویی. آنها را در ماشین لباسشویی قرار می دهید و در دمای 55 و 60 درجه روشن می کنید. می توان آن را با مواد شوینده قوی شستشو داد. به یاد داشته باشید که این کار باید هر سه ماه یکبار انجام شود. یک قرص کافی است اما اگر بعداً می خواهید کار کنید باید از دو قرص استفاده کنید.

مزایای استفاده از قرص یا پودر برای نمک لباسشویی

استفاده از آن آسان است

عمر ماشین لباسشویی را افزایش می دهد

بوی لباسشویی را از بین می برد.

سختی آب را از بین می برد

رسوبات آهک و باقیمانده مواد شوینده را از پانچ درام، پمپ ها و فیلترها حذف می کند

حفاظت و پیشگیری از سپرده

تمیز کردن فیلتر انرژی کمتری مصرف می کند

در مصرف مواد شوینده صرفه جویی کنید

بهبود کیفیت زندگی
برای تعمیر لباسشویی بوش در تهران به لینک زیر مراجعه نمایید.

https://paydarservice.org/تعمیر-لباسشویی-بوش/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد