24 ساعته

24 ساعته با رویدادهای ایران و جهان

24 ساعته

24 ساعته با رویدادهای ایران و جهان

لوگو چیست؟


شاید به عنوان یک مدیر و صاحب کسب و کار این سوال برای شما پیش بیاید که لوگو چیست؟ در این مقاله می خواهیم ببینیم که لوگو چیست و چرا اینقدر اهمیت دارد. لوگوها برای نشان دادن فعالیت های یک سازمان یا شرکت از طریق تصاویر بصری که به راحتی قابل درک و تشخیص هستند استفاده می شود. لوگوها معمولاً شامل نمادها، متن یا هر دو هستند.

برای اینکه بدانید لوگو چیست و سپس سفارش دهید، باید با یک طراح گرافیک و کارشناس بازاریابی مشورت کنید. اگر شما هم می خواهید لوگوی کسب و کار خود را طراحی کنید، به سادگی فرم زیر را پر کنید تا برای مشاوره طراحی لوگو با شما تماس بگیریم.

نماد لوگو چیست؟

در ساده ترین تعریف از آرم چیست ، باید گفت: یک آرم نمادی است که شامل کلمات ، تصاویر و رنگ هایی است که برای شناسایی یک برند یا محصول استفاده می شود. در حقیقت ، درک عمومی از یک برند شامل ویژگی هایی مانند آرم یا شعارهایی است که یک شرکت برای تشخیص خود از آن استفاده می کند. در اینجا می توانید اهمیت آرم و تأثیر آن بر تفکر مخاطبان را درک کنید.

باور کنید یا نه، ایده لوگو هزاران سال است که وجود داشته است. برای مثال، نقاشی‌های باستانی غارهای مردم باستان و نشانه‌هایی را که برای ارتباطات اولیه استفاده می‌کردند، در نظر بگیرید. برخی از نقوش که در مصر باستان یا روی تاج‌های خانواده‌های باستانی دیده می‌شود، همگی نمونه‌هایی از استفاده از آرم‌ها از زمان‌های دور هستند. اگرچه لوگوهای مدرن امروزی متفاوت به نظر می رسند، اما هدف اصلی آنها یکی است.
طراحی لوگو حرفه ای را به فریلنس پروژه بسپارید.
پل رند، پدر طراحی گرافیک، در مورد لوگو و لوگو گفت: لوگو (مستقیم) تولید نمی کند اما محصولی را به ارمغان می آورد. با در نظر گرفتن این موضوع، به یاد داشته باشید که لوگوی شرکت شما مانند روح شرکت شماست و بنابراین باید ثابت، قابل تشخیص و معنادار باشد. یک لوگوی خوب باید روح برند شما و تمام عناصر بصری و بازاریابی را القا کند.

مزایای طراحی آرم چیست؟ چرا به یک آرم احتیاج داریم؟

اکنون که می دانید لوگو چیست، آیا متوجه شده اید که هر روز با هزاران لوگو در تماس هستید؟ چه در حال مرور اینستاگرام یا خرید مواد غذایی باشید.

ممکن است بدانید که لوگو چیست، اما همیشه با لوگوس صحبت می کنید و اغلب متوجه نمی شوید. اگرچه ممکن است غیرقابل تصور به نظر برسد، اما پیامدهای کوچک و قوی بخشی از زندگی روزمره ما هستند و بخشی از فرآیند کسب و کار رد شدن هستند.

ویژگی این است که ما به عنوان Fonnaz می شناسیم. تایپوگرافی از کاراکترها تشکیل شده است ، از جمله ورود به سیستم و ورود به سیستم. یک آرم وجود دارد که فقط در یک حرف ، مونوگرام یا نام تجاری به طور کلی قابل استفاده است.

این مشتریان را به تعامل با برند شما دعوت می کند.

به شما در ایجاد هویت برند کمک می کند.

این نشانه ای از تجارت شما به شما می دهد تا به مردم اجازه دهید شما را به یاد بیاورند.

این از رقبا متمایز می شود.

وفاداری به برند را ایجاد می کند.

در ادامه این مقاله از مجله Blue Ocean ، ما به آنچه یک آرم است عمیق تر خواهیم پرداخت و اهمیت ایجاد یک آرم را که منعکس کننده هویت برند شما است ، توضیح خواهیم داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد